| gheorghestefan a întrebat:

De o saptamana mi-a scazut viteza la internet pe telefon considerabil de mult (imi descarca cu 5-6 mb, acum sub 200kb).Am internet 4g de la digi si telefon Philips s396, tin sa mentionez ca nu am depasit limita lunara de internet. Ce este interesant e ca pentru cateva minute, cateodata, internetul merge normal, iar apoi viteza scade din nou si ramane asa pentru mult timp. Este vreo problema la telefonul meu sau este vina celor de la digi?, iar daca cunoasteti problema va rog sa ma ajutati.

Răspuns Câştigător
| SnowKat a răspuns:

Nu pot spune ca cunosc problema, da iti pot da un sfat sa iti resetezi telefonul si poate iti va merge mai bine dar nu garantez nimic, da nu uita sa iti salvezi toate pe card inainte si sa il scoti inainte de a reseta, si apoi daca esti pe abonament la telefo cu internet nelimit dupa folosirea anumitor gb va merge mai greu internetul. Scz asta ii tot ce stiu. Sper ca te-am ajutat ^,^

2 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Daca ai obiceiul sa te joci jocuri sau sa vizionezi filmulete de mobil, atunci, cel mai probabil unul sau mai multe aplicatii fac trafik de data si de aici consumul mare.
Digi nu-ti consuma tie internetul, ti-l da doar!
Reseteaza-ti telefonul pana la factor settings si incearca sa nu mai instalezi nici un add sau jocuri, ca sa nu-ti mai consume data de pe telefon.

| darrio2007 a răspuns:

Daca ai spus Digi ti-ai raspuns singur. Problema este de la ei. Au semnalul prost de ceva timp. Nu esti primul care se vaita de asta. Am vrut si eu sa iau telefon de la ei dar cand asteptam in sala auzeam pe multi cu reclamatii de acest gen. Si m-am lipsit.