anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salutare TPU am cumpărat zilele ăsta S.H un Samsung galaxy s5 impecabil în garanție la cutie, sa înțeleg ca garanția este acea cărticică pe care scrie warranty card (întreb posesori de Samsung), am observat ca are o tenta de galben aparent insesizabila, se vede doar pe alb, poate fi făcut la garanție? Dacă îl trimit în garanție pierde rezistenta la apa? Singurul motiv pentru care vreau sa îl trimit, sa nu se amplifice efectul, garanția este pana în iulie 2017

Răspuns Câştigător
Bula
| Bula a răspuns:

In practica, alb perfect nu exista, nici pe ecran, nici pe hartie.
Daca maresti lumina, atunci se va vedea mai alb.
Numai pentru o mica diferenta insesizabila de nuanta nu trebuie sa trimiti inapoi in garantie, poate nici nu se va rezolva...

2 răspunsuri:
| danutzu96 a răspuns:

La un service Samsung de exemplu nu o sa iti ceara carticica aceea ci FACTURA(daca nu o ai, papa garantie ). Daca are defect sau nu, iti spun cei de acolo, dar repet trebuie sa ai factura la tine.

| Cristidespina a răspuns:

Bonul de casa e cel mai plauzibil