| LaurFlorin a întrebat:

Mi-am achizitionat un Nokia 302 asa de la magaziunl Orange era o oferta cu un abonament pe 3 luni acolo mi-au facut setarile lor pentru internet, acesta imi mergea de minune pe telefon... in scurt dupa ce s-a terminat abonamentul am renuntat la Orange si mi-am luat cosmote, iar setarile nu mai corespundeau Am resetat telefonul la setarile din fabrica iar apoi am trimis sms la 638 cu textul setari, mi-am facut setarile si am stins si reaprins telefonul cand intru pe net imi da o eroare "Abonati-va intai la pachete de date" am incercat toate setarile si tot nu am reusit sa fac sa mearga din nou internetul nu imi mai merge nici Wi-Fi cand gasesc o retea disponibila imi d aaceiasi eroare! Ma poate ajuta cineva sa imi configurez telefonul ca sa imi mearga netul? Va multumesc!

2 răspunsuri:
| Evolution a răspuns:

Wi-fi e diferit faţă de pachet de date (3g). Dacă nu îţi merge wi-fi înseamnă ca este din telefon iar setările pentru internet ţi le face cei de la cosmote. Şi eu am avut probleme şi nu dădeam de cap cu cei de la Vodafone dar mi-au făcut ei şi am ţinut minte setările şi cum se face şi mi-am rezolvat după singur. Se mai întâmplă uneori să se modifice setările sau să pice şi trebuiesc refăcute. Iar la wi-fi nu ştiu ce să zic, e din telefon happy nu are legatura cu internetul pe cartela, e imposibil sa nu mearga

| CosmoteRomania a răspuns:

Salutare!
Te rugam sa contactezi serviciul de relatii clienti 1234 / 0766.12. 1234 – apel gratuit de la telefonul mobil COSMOTE
021.404.1234 sau 0766.12. 1234 – tarif normal pentru apelurile din reţelele naţionale.
Multumim!