E corect, ai nevoie de acea negație.
Conform legii deocamdată nu poți cere schimbarea sau returnarea produsului și stornarea sumei, pentru ca n-ai negație de reparare de la service.
===
In schimb ii puteti suna sa le spuneti ca Legea 449/2003 prevede amenzi usturatoare pentru depasirea termenului de reparatie:
Art. 11.
...
(4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului. În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.
Art. 23. - (1) Constituie contravenţii următoarele fapte şi se sancţionează după cum urmează:
...
b) nerespectarea prevederilor art. 9, 11 şi 19, cu amendă de la 5.000 lei la 25.000 lei.
15 zile calendaristice, scrie si pe procesul verbal. Daca e asa atunci la ce mai scrie, de pomana?
Am gresit eu, calendaristice am vrut sa zic. De aceea am spus sa ceri banii inapoi, pentru ca termenul a fost depășit.