| RB26DETT a întrebat:

Salutari, mi-a venit telefonul de la garantie, a avut o problema cu display-ul asa ca a fost inlocuit, problema cea mai mare este ca display-ul nu a fost inlocuit cu unul original ci cu unul aftermarket, prezentul fiind net inferior celui original, luminozitatea este la jumatate iar reproducerea culorilor este ciudata, contrastul este mai ridicat, sunt accentuate nuantele inchise.
Cu display-ul vechi puteam folosi telefonul in lumina directa a soarelui, cu actualul am probleme si cand este innorat. (Am verificat setarile de luminozitate, culori, alte cele, am inca un telefon identic cu care l-am comparat, nu vorbesc buruieni). Sa nu mai zic de faptul ca pe actualul las o groaza de amprente pe cand pe cel original abia reușeam sa-l murdaresc...
Ce pot face in cazul asta? Am vorbit cu cei de la care am cumparat telefonul si mi-au spus sa-l trimit iar, as putea cere înlocuirea lui sau banii inapoi? Ma vor ajuta sau ma vor lasa cu ochii in soare? (PC Garage).
Daca il primesc înapoi tot asa cu display-ul aftermarket pot sa apelez la protecția consumatorului?
Daca il trimit in service, care sunt sansele ca PC Garage să-mi inlocuiasca telefonul fara alte demersuri sau mai stiu eu ce? Colac peste pupaza, dupa o saptamana de cand l-am cumparat pretul a scazut de la 1200 la 1000, dupa inca o luna a scazut la 850 si astia imi repara telefonul cu piese de pe vapor...

6 răspunsuri:
| anonimg a răspuns:

După 3 reparații se pot cere banii înapoi. Dacă merge și mai înainte ar fi bine.

| Evolution a răspuns:

In garantie ar trebui sa iti inlocuiasca cu piese originale, nu aftermarket. Sunt sigur ca protectia consumatorului o sa iti dea dreptate. Dar hai sa nu apelam la ei si sa le trimiti telefonul si sa le ceri banii inapoi ar fi cel mai bine si sa te indrepti spre alta marca. Probabil si ei stiu asta si de'asta au bagat si promotie la telefon sa scape de el. Recupereaza-ti banii si cumpara altceva mai de calitate.
Insa PcGarage este o firma foarte serioasa. Eu am si laptopul de la ei (3.000 de lei am dat) si am fost multumit. Am trimis la garantie pentru curatare si a fost ok. Am multe produse de la ei si momentan nu am avut probleme. Insa daca as fi in locul tau, sfatul meu este sa ceri bani inapoi. Daca nu ti se vor da banii inapoi, atunci poti vorbi cu ei si sa le spui ca vei apela la protectia consumatorului ca nu e normal asa ceva sa iti puna piese foarte proaste si sa nu iti mearga telefonul la capacitatea lui.

| RB26DETT explică (pentru Evolution):

Este vorba de Asus Zenfone 3, deja a aparut zenfone 5, e normal sa scada mult din pret, tatal meu are un zenfone 3 fara sa aiba probleme, am 2 cunostinte cu zf3 fara probleme, daca ma crezi, de cand am inceput sa folosesc smartphone-uri mereu am avut ghinion... Nu am spart niciun telefon, nu l-am scapat in apa, am avut maxima grija de ele dar fiecare a avut ceva probleme din fabrica ori a murit pur si simplu dupa ce s-a terminat garantia... Asa este scris, sa am ghinion cu telefoanele.

| sonya a răspuns:

Buna,

Din ce mi-au zis unele persoane care lucreaza in service, piese originale se gasesc doar la telefoanele originale. Adica iei o piesa de la un telefon stricat si o montezi pe al tau.

Asa ca nu te astepta ca cei din service sa iti dea una originala. Iti vor da tot una aftermarket, doar mai bine realizata decat cea pe care ti-au pus-o acum.

Succes!

| RB26DETT explică (pentru sonya):

Le voi cere sa-mi schimbe telefonul cu unul funtional, n-am dat 1200 de lei pe telefon sa ma chiorasc in ecran cand afara este innorat si sa renunt la ideea de a folosi telefonul cand e soare doar pentru ca am avut ghinionul sa nimeresc un rebut... Ii amenint cu protectia consumatorului in cazul in care nu vor sa coopereze... Nu mi se pare normal sa repare telefonul cu o piesa mult mai slab calitativa. mai bine nu-l mai trimiteam si ma obisnuiam cu ideea de ghost touch dar macar vedeam fara probleme in lumina directa a soarelui.

| Andrei095gmr a răspuns:

Se cere bani inapoi dupa 3 reparatii