| goejoy a întrebat:

Se pare ca nimeni nu a scapat de Orange, ma arunc eu. Doresc un model de formular pentru ca doresc sa trimit un fax celor de la Orange cu confirmare de primire si sa scap odata. Unde gasesc un model de cerere de reziliere, pe net nu prea am gasit, sa merg intr-un shop nu cred ca imi da. Multumesc

7 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Asa ceva se face personal la un Orange.Ei stiu ce ai de facut in acest caz.

| goejoy explică (pentru darrio2007):

In caz ca traiesti intr-o pestera departe in munti, la Orange doar cand au beneficii stiu ce inseamna "client" cand e vorba de inchiderea abonamentului esti trimis la plimbare, sa suni la 411 ca te sun ei in 7 zile care se dovedesc 7 ani... s.m.d.
Ps. Scuza-mi agresivitatea, dar ma cam calca pe nervi portocalii laughing si o sa ajung si la OPC,
Ps. astept raspunsuri mai ajutatoare. Multumesc

| darrio2007 a răspuns (pentru goejoy):

Mai baietas, daca vrei sa ma injuri iti pot spune ca am lucrat la Orange.Am vrut sa iti scriu pe privat dar vad ca nu accepti asta.

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

NU există un model "standardizat".

Poţi folosi ( cu modificările aferente ) Modelul prezentat la linkul :
http://modelcerere.ro/model-cerere-reziliere/

Toate cele bune.

| OrangeHelper a răspuns:

Salut,
Un model de cerere poti gasi in magazinele Orange. Dar nu este nevoie sa completezi un formular tip. Poti scrie chiar tu o cerere care sa contina : datele tale de client (numar de telefon, cod abonat, nume, prenume), numarul/numerele pe care vrei sa le inchizi, data la care doresti sa fie inchise si semnatura ta. Poti lasa cererea la orice magazin Orange, o poti trimite prin fax la numarul 021 203 34 13, sau o poti trimite fie din contul tau online (adica de aici https://sso.orange.ro/......ps?/wp/oro fie din sectiunea de contact de aici https://www.orange.ro/contact/.
O zi buna,
Orange Helpers

| goejoy explică (pentru OrangeHelper):

Ma simt european pentru prima data in relatia cu Orange. Multumesc de raspuns, sper sa ai dreptate, si sper sa le transmiti colegilor si superiorilor tai ca, cu raspunsul vei fi contactat in 5, 15, 155... zile, nu vor tine abonatii, ba dimpotriva. Vor pierde si abonatul cat si clientul pre-pay, sa nu mai spunem ca acel client va face gargara in grupul sau de prieteni si se ajunge la un precedent. Multumesc si sper sa nu se ajunga departe.