Pai nu ai decat sa citesti cu atentie clauzele de vanzare-cumparare di oferta si sa te lamuresti. Daca acolo scrie ca ei isi asuma obligatia inlocuirii produsului, cred ca este ok. In cazul cand nu o fac sau esti nemultumit de felul in care te trateaza te poti adresa la Oficiul pentru protectia consumatorilor si se ocupa ei de restul, fara probleme. Bafta! Dar, in opinia mea, cel mai bine este sa nu cumperi produse de pe net, ci de la magazin. Acolo poti vedea obiectul, il poti pipai, il poti aprecia, poti negocia cu vanzatorul clauzele achizitiei si numai dupa asta scoti sau nu banii in buzunar.
Eu am dat comanda pe net pentru un frigider ca "benificiam" de un 10% reducere si livrare gratuita la domiciliu si m-am trezit cu un telefon care ma chema (la vreo trei zile de la comanda) sa vin sa imi ridic frigiderul de la depozit. Normal ca i-am bagat in aia ma-si! Asa ca fii foarte atent.