Si cum am putea sa te ajutam noi?
Pana la urma ai un telefon in mana si tu singur te-ai abonat la ceva, daca vrei dezactivare, atunci mai baga bani si cere-le sa dezactiveze, desii... eu te-as sfatuii sa citesti bine ce conditii sunt la activare si dezactivare, si cand se poate inatmpla asta, posibil sa fii nevoit sa mai stai 2-3 luni cu ei.
Domnia si prostia se plateste!
Asa se intampla cand ai in mana un "telefon destept", mai destept decat tine...
Poate vei invata pentru viitor sa citesti si sa gandesti INAINTE.
Sau poate nu...
Pai daca ai trimis acel SMS. ESTE logic sa iti fii luat acei 3 euro,
daca iti mai trimit mesaje nu le baga in seama si le stergi direct,
ei nu au cum sa iti ia credit fara aprobarea ta.
Sincer esti singurul care m-a ajutat, toate raspunsurile sunt puse degeaba. Mersi
De obicei, acele servicii cu 3e/luna, de fapt iti ia pe fiecare saptamana acei 3 euro, am facut si eu, dar cu buna stiinta chestia asta, si, nu trebuie sa dai sms, intereseaza-te de reclama aceea, si trebuie sa aiba un numar de call center, suport tehnic, suna la ei, si spune-le sa dezactiveze totul, pentru ca altfel, te taxeaza eronat indiferent daca scrii dezactivare sau altceva.