Salut,
Imi pare rau sa aud ce s-a intamplat.
Avand in vedere ceea ce spui, inseamna ca ai setat un cod pentru blocarea telefonului.
Daca nu iti mai aduci aminte care este acesta si daca nu ai introdus o adresa de email ca si backup, singura solutie este sa il trimiti in service.
O zi buna,
Orange Helper
Bună!
Dacă, atunci când ai cumpărat telefonul, l-ai plătit integral ( deci, NU a fost cu preţ redus/subvenţionat ), atunci mergi cu el + factura + actul de identitate la magazinul de unde l-ai cumpărat şi TREBUIE să ţi-l decodeze GRATUIT!
Dacă, în schimb, l-ai cumpărat "la ofertă" ( cu preţ redus ) sau în rate ( achitate lunar + abonament ), atunci va trebui să plăteşti decodarea.
Vezi detalii la linkul :
http://www.djbrain-mobileuniverse.blogspot.ro/......or-in.html
http://www.orange.ro/......a/iq/29161
https://www.vodafone.ro/......UNTRY%3Dro
Sau, îl poţi duce la ORICE Service pentru decodare, dar TREBUIE să plăteşti contravaloarea :(
Toate cele bune!
Confunzi deblocarea cu decodarea. Deblocarea nu are nici o legatura cu IMEI-ul. Ce model de Alcatel ai?
Domnule\doamna de la Orange,nu am pus o parola eu,am scos cartele din el, si cand l-am deschis imi cerea un codde confidentialitate pentru deblocare,am cautat pe Yautube cum sa il resetez asa din plusul de la difuzor si deschideterea si a mers, l-am resetat, da de geaba ca nu dispare, oare trebuie sa bag o cartela de Orange, sau stiti o alta metoda?
Daca telefonul este achizitionat de la Orange, acesta este blocat in reteaua noastra. Daca nu l-ai decodat si incerci sa introduci o alta cartela de alta retea, telefonul iti cere codul de deblocare. Acesta poate fi obtinut in orice magazin Orange.
Anonim_Ionut_2001 întreabă:
AlexMaftei2001 întreabă: