Parerea mea :
Buna ziua azi mi-am cumparat o cartela sim reincarcabila pentru a o pune in telefon si pentru a plati cu ajutorul creditului respectiv un program ce se putea achizitiona de pe internet.
Dar imediat ce am bagat bani pe cartela mi-au venit mai multe sms-uri de la Vodafone in care scria ca eu as fi ales o optiune
" Ai activat optiunea: nelimitat in VDF+ 500MB /min nat int fix Ue/sms nat+ 100 minute mobil..."
Eu nu am activat nici o optiune!
Eram socat bulversat si ma simteam jegmanit dezamagit ciordit!
Am cautat eu pe google sa vad cum se poate recupera creditul
Dar bine inteles ca existasera pagini dar care fusesera sterse si puse in locul lor reclame la Vodafone
Am tot cautat si am tot cautat pana cand abia in a trei sutea pagina am gasit scris ca trebuie sa dau sms la nr 579 cu textul "CREDIT"
Am dat eu sms la 579 cu textul CREDIT
si cei de la Vodafone mi-au inapoiat intr-un sfert de ora creditul.
Nu mi-au dat nici un sms sa imi spuna si mie
ca am primit creditul inapoi
Am apelat eu *100#
Si mi-au aparut intr-un final cei 5 euro pe care ii bagasem.
Pana la urma i-am iertat ca m-au enervat bulversat speriat si facut sa ma simt extraordinar de prost...
La mine este a doua oara cand patesc acest lucru, iar Vodafone inventeaza urmatorul raspuns automat:,, In procesarea cererii tale a aparut o eroare. Te rog incearca din nou in cateva minute!"! Au evoluat de la prima teapa pe care au vrut sa mi-o dea, tot cu 8€, pe care am rezolvat-o doar cu telefon direct, la care, din chiar primele minute, mi-au raspuns asa,, Perioada de solicitare a creditului a expirat. Bucura-te de optiunea activa pe numarul tau sau modific-o prin apel gratuit la *100#."!
Optiunea de 5 euro este doar cu minute si mesaje. Inainte sa incarci trebuia sa intrebi ce ti se da pentru acea optiune. Tu ai spus ca vrei sa incarci cu 5 euro, ti-au dat 5 euro. Asta este oferta. Nu ti se poate da altceva pentru 5 euro. Ei nu au nicio vina ca tu nu sti ce faci.
NU MAI VORBI CAND POTI SA TACI!
vorbesti nu mai ca sa te afli in treba ca musca
eu am bagat bani pe o cartela SIM noua asa ca nu aveam ce sa intreb pe cine sa intreb si nici nu ma interesa sa intreb pe cineva ceva pentru ca eu aveam bani de hartie in mana pe care i-am dat la schimb pe o chitanta pe care scria codul de re incarcare, am bagat codul am primit sms ca am 5 euro apoi au mai trecut inca 15 secunde si am primit sms ca as fi ales eu o oprtiune pe care nu am ales-o! Asa ca pana la urma am gasit rezolvarea sa imi iau banii pe care ii consideram ciorditi inapoi am dat sms la nr 579 cu textul CREDIT si gata s-a rezolvat problema. pana la urma am inteles ca au facut asa ca sa nu mai aiba oamenii bani ci minute care se temina in luna aia sa se asigure ca un fel de abonament adica oferta, ca sa fie o chestiune sa aiba banii oamenilor la schimb pe ceva care pe ei nu ii costa mare lucru, bazanduse ca majoritaea oamenilor fac parte din prostime. prosti dar multi asa ca hai sa le luam banii si daca cumva va fi printre ei vre-unul mai inteligent care ar putea sa mearga la tribunal politie sa faca plangeri si reclamatii hai sa ii dam voie sa ne faca o cerere sa ii dam inapoi ce i-am luat cu japca. Or fi scris ei pe undeva ca daca bagi bani iti da minute dar oamenii ar trebui sa fie liberi sa aleaga daca vor sa cumpere paine sau bere daca intra in alimentara, nu daca intri in alimentara sa iti ia absolut toti banii pe care ii ai in buzinare si sa iti dea la schimb doar orez pentru ca asta au ei in stoc si de asta vor ei sa scape in ziua respectiva!
Sistemul a fost gandit pentru cei care sunt mai prosti decat noaptea. Si pentru a simplifica viata profanilor care nu stiu sa acceseze o optiune, se activeaza o optiune echivalenta cu suma pe care o ai credit. DAR! Primesti si mesaj ca daca NU O VREI poti sa dai mesaj gratuit la 579 cu mesajul "credit". Ti-au furat creditul... esti dus! sau lucrezi cumva la concurenta lor.
Mie mi-au dat banii inapoi
Nu lucrez la concurenta lor ci sunt atat de fan indoctrinat Vodafone in cat detin o alta cartela de pe cand exista CONEX GO adica de prin 1997.
Dar daca tu dai banii la alimentara si aia iti pune pe masa o cutie cu fasole cand tu doreai prezervative si nu iti explica cum poti sa dai cutia cu fasole inapoi ca sa iti cumperi prezervativele nu se cheama ca ti-a furat banii si ti-a dat fasole pe ei ca sa nu mai tipi ca banii tai banii tai! Ar trebui sa ma intrebe daca vreau cutia de fasole sau sa imi explice macar imediat ce mi-a dat cutia de fasole ca se poate returna si ca se poate sa obtin banii inapoi oricum mi-se pare o japcareala sa iti ia banii din mana si sa iti puna cu forta o cutie de fasole imediat cum itri pe usa fara sa te lase sa iti cumperi de banii tai lucrul pentru care te-ai dus la magazin!
La mine este a doua oara cand patesc acest lucru, iar inventeaza urmatorul raspuns automat,, In procesarea cererii tale a aparut o eroare. Te rog incearca din nou in cateva minute!"! Au evoluat de la prima teapa pe care au vrut sa mi-o dea, tot cu 8€, pe care am rezolvat-o doar cu telefon direct, la care din chiar primele minute mi-au raspuns asa,, Perioada de solicitare a creditului a expirat. Bucura-te de optiunea activa pe numarul tau sau modific-o prin apel gratuit la *100#."!