Acum depinde de tine cum te hotărăşti...
Totuşi, NU putem generaliza o astfel de "statistică", doar pentru că au fost 5 clienţi ( spre exemplu ) care au avut probleme cu un anumit site.
Cred că realizezi că sunt şi site-uri SERIOASE, care ţin la imagine şi NU se ocupă cu astfel de "mişmaşuri"/jmecherii.
Chiar dacă există 5-10 clienţi cu probleme, la un volum de sute de comenzi/zi este un număr nesemnificativ - sigur că fiecare ne dorim să NU avem acest ghinion ( de a avea probleme cu marfa cumpărată ).
Dar, se întâmplă şi MULTE situaţii în care cumperi personal marfa din magazin şi NU ţi-o probează/verifică înainte de a o plăti ( sau chiar DELOC ), ori ţi-o probează şi merge iar când ajungi acasă, la 2-3 zile, apar problemele...
Iar de la eMAG, spre exemplu, am cumpărat şi eu online şi n-am avut nici un fel de problemă - deci, cum spuneam, totul ţine şi de noroc.
Totuşi, chiar dacă apare o problemă ( ambalaj deterioarat, piese lipsă, acte incomplete, defecte, etc. ) POŢI returna marfa în 10 zile lucrătoare ( sau chiar în 30 de zile, în cazul unor magazine/firme serioase )!
Acum, depinde cum te hotărăşti tu : dacă consideri că e mai SIGUR să cumperi telefonul personal, aşa să faci.
De pe eMag am achizitionat atat un iphone 4s (acum un an), o imprimanta HP ( acum un an si ceva) cat si un ipad generatia a3-a wifi+4G( curand achizitonat) si pot spune ca nu am avut absolut nicio problema cu ele.
Însă sunt destui clienti care se plang de serviciile acestui site. Încearcă să cauți si pe alte site-uri daca iti este "frica" sa nu ai cumva probleme cu produsul cumparat. Succes!
Scuze ca iti raspund la mesaj aici dar statutul de utilizator junior nu imi permite sa trimit mesaje... poti da-mi tr u un mesaj cu id-ul tau
danicool12 întreabă: