Factura,garantia si o hartie in care sa specifice ca ai platit suma de 2000 de lei.
Buna seara, stiu ca este veche conversatia dar voi adauga un raspuns. Magazinul MyTel despre care se discuta imi apartine, faptul ca pot oferi un pret mai bun decat alte companii este datorat adaosului redus pe care il practic pentru telefoanele mobile cu precomanda (adica platite in avans). Astfel in formula de calcul pentru pretul produsului nu intervine factorul de risc (devalorizare stoc). De asemenea faptul ca avem o plaja de furnizori indeajuns de diversificata ne ofera posibilitatea achizitionarii la pretul cel mai bun din acel moment. Fiind vorba de un magazin de desfacere, o societate comerciala, nu cred ca se poate sustine ideea ca putem sa disparem intr-o zi in schimbul sumei de 2000 de lei. Mai mult problema este lansata gresit, factura si bonul fiscal aferent se elibereaza in momentul platii nu la ridicarea bunurilor sau se poate opta pentru plata prin virament bancar in contul societatii conform factura. In prezent pe langa punctul de desfacere din Bvd. Basarabia administram si doua shop-uri online IT&C si urmeaza sa inauguram in luna februarie un nou magazin/service in Bucuresti. Regret ca nu am reusit sa va castig increderea si va astept in viitor cu noi solicitari.
User252426 întreabă: