Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Un videoclip în care distruge Mercedes le BMW va rog
Un videoclip in care Mercedes umilește BMW va rog
Am o problema legata de bani. Am 15 ani si eu as vrea sa lucrez ca ceva pentru a castiga bani singura si sa nu mai stau pe banii parintilor. Cred ca si voi ati vrut sa faceti ceva in privinta...? (mai mult)
Imi da cineva cateva link- uri cu imagini alb negru, fiecare cu vreo 9 dovleci de Halloween? Am mai vazut dar eu vreau sa fie dovleci de Halloween cu fete dragute/infricosatoare negru pe alb,...? (mai mult)
Cum sa descarc poze de pe Facebook de pe site-ul cuiva in computer la mine?
Vreau sa incep sa imi îmbunătățesc rezistența.Cum ar trebui să incep sa alerg(cat timp si chestii din astea)? Multumesc!
De 2 săptămâni am tot felul de viziuni in minte. Când adorm, visez, iar ceea ce visez se - ntampla in zilele următoare. Când merg pe strada sau ating asfaltul, mă i- au durerile de cap și încep...? (mai mult)
Exista un stream unde pot sa vad WWE NETWORK gratuit?
Bună, am şi eu o urgenţă. Am fost să dau sala şi după ce am terminat chestionarul mi- a arătat pe acel PC datele disponibile când mă pot program la oraş şi am selectat o dată şi până să...? (mai mult)
Ce inseamna emoticonul de pe Facebook cand râzi cu lacrimi?
Ca tot iubesc Halloween- ul(stiu ca in Romania nu se sarbatoreste ca in alte tari), ma gandeam ca anul acesta sa fac acasa niste dulciuri cu tema Halloween. Am nevoie de cateva idei de genul ...? (mai mult)
as vrea sa urmez un curs de pictura online gratuit, fiindca ma pregatesc sa dau anul acesta la un liceu de arta, ma puteti ajuta?
Recent am terminat seria de carti cu harry potter si as vrea sa continui sa citesc si alte romane, tot gen harry potter (fantastice, fictive) Sugestii? Multumesc anticipat!