Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Am o micuta problema.Am obiceiul sa vorbesc pe nas, si numai pe nas. Inca din generala s- a facut misto de mine pe tema " cum vorbesc", iar eu am inceput sa vorbesc incet si dese ori auzeam sa...? (mai mult)
Salut, la bac la romana la subiectul 3 care este diferenta dintre:particularitatile de contructie a unui personaj, tema si viziunea despre lume si relatia dintre doua personaje?
Salutare, am o mare provlema. Trebuie sa va spun de la inceput. Sunt student in anul 3 si pana in decembrie am stat intr- un camin studentesc de lux pana sa imi vina un drogat coleg de camera, dupa care...? (mai mult)
As vrea sa imi iau un penny board este bun abec 7?
Salut va rog imi puteti lasa si mie un site unde pot vedea primul sezon din Dragon Ball.As fi recunoscator
Va rog imi dati o reteta de slime ca mai simpla chiar daca iese coca? Nu am borax si cu lipici lichid nu mi- a iesit. Deci nu vreau cu aceste 2 ingrediente....Va roooog chiar vreau sa ma joc cu slime-...? (mai mult)
Cateva idei de challengeuri?
Se va mai difuza Mireasa Pentru Fiul Meu? (intreb pentru mama, nu vreau sa apar la Zopi TeVe)
Salut, ma chema in casa de la ora 7 si am 17 ani jumate, ce sa fac? :(
Mai este aproximativ o luna si ceva pana la Paste si pana la vacanta de Paste Voi ce planuri aveti pentru acea perioada? :) Eu o sa stau acasa pe Facebook, o sa dorm si o sa mananc :)
Okay, nu știu cum să încep. Este o întâmplare destul de bizară. Prin anul 2008, pe Cartoon Network sau Minimax era un desen la care m- am uitat de câteva ori și îmi amintesc foarte puțin...? (mai mult)
Multimea vida e submultime? Mereu cand incep sa scriu submultimile imi da cu una mai putin decat 2 la puterea n si nu inteleg de ce.
Salutare, stiti daca s-a deschis centrul de inchiriat biciclete din Herastrau (langa metrou)?