| Paaandaaa a întrebat:

Am si o intrebare referitoare la ladypopular.ro.mi-am cumparat mobila.si am intrat in camera de zi ca-sa o decorez si nu imi apare nicio mobila...stie cineva dupa ce cumpar mobila unde apare? urgent vreau raspuns.

Răspuns Câştigător
| missouri a răspuns:

Dai la Edit Room si in stanga ai o lupa, apesi pe ea si iti apar toate cumparaturile, pe categorii. Si mie mi s-a intamplat, dar din greseala am apasat pe lupa si am descoperit.hee hee

22 răspunsuri:
| Baiaaanca a răspuns:

Cum zice si Missouri, dai la "Modifica camera" si in stanga iti apare o lupa. Dai pe ea si gata.Succes!

| SweetCherry a răspuns:

Eu am jucat ladypopular si nu e atat de grozav... incearca www.missbimbo.com jocul e super fain si cred ca e mai tare decat lady popular dar numai ca jocul este in engleza eu zic sa il incerci ca nu pierzi nimic. Daca iti faci cont si daca ai nevoie de ajutoR imi zici mie;)

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pai dai pe editeaza camera si in stanga gasesti ceva si dai pe el

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pai o cumperi si scrie editeaza camera. dai clik si iti apare holuri si multe altele. si ti le pui unde vrei

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pai o cumperi si scrie editeaza camera. dai clik si iti apare holuri si multe altele .si ti le pui unde vrei

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da stiu eu trebuie sa salvezi

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Mergi la mall

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da mai intai la cos cu cumparaturi... dupa mergi in camera care vrei sa o decorezi si dai sus editeaza camera si in lateralu camerei in stanga e vezi mobilawinking

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Apesi la editeaza camera

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Intra pe editeza camera si o sa-ti apara mese holuri tapete etc. da click pe ele

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Am jucat jocul ala missbinbo si nu mi-a placut eu zic ca tot mai frumos e ladypopular

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Dai editare si acolo o muti de pe butonul rosu unde vrei.PA

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Am o intrebare, joc de 13 zile am nivel 5 dar nu pot vota de ce? va rog raspunde-ti-mi

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Am si eu o intrebare m-am inregistrat si eu si nu stiu ce e cu jocul cu conturi bancare etc cine ma poate informa mai detaliat?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Dupa ce leai cumparat apasand pe cumpara in obiectele mele, te duci in camera in care vrei sa decorezi, dai la editeaza camera iti apar obiectele si dai clic

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Si eu am cumparat mobila si nu imi apare nicaieri.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Trebuie sa salvezi ce ai facut in camera altfel nu ai cum sati apare mobila :*:*:*:*::*8

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Este o lupa in coltul din stanga dai,, vezi obiecte'' si selectezi mobila

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Buna, sunt ALEXANDRA eu cred ca apare in spatele dulapului.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Dai la editare si iti apare mobila! Numele meu este dia1000.

| Pypo a răspuns:

Dai la lupa...

| ramonah a răspuns:

Intra in apartament intra in camera pe care vrei sa o mobilezi si su iti apare :magazin mobila, editeaza camera si dormi sau fa o baie si apasa pe editeaza camera apoii apasa pe lupa din stanga si iti scrie acolo paturi tapete... si apasa pe scaune daca ai cumparat da ca nu apasa pe paturi sau ce anume ai cumparat iar apoi dai pa obiectul ala iar apoi dai x si iti aranjezi tot asa pana cand termini.