| ToxicLove54 a întrebat:


Eu sunt printre cei mai buni elevi ai clasei la invatatura, dar in special la engleza, unde sunt cea mai buna.
Problema e ca colegii imi cer temele, ca sa le copie.Nu ma deranjeaa asta cat ma deranjeaza faptul ca fix aia mai buni ca mine imi cer temele, si se supara nevoie mare cand le spun k nu vreau sa le dau.
Am vorbit cu diriginta, si e de acord cu mine, a spus sa nu dau temele.
Faza e ca mama, datorita serviciului ei, se intalneste in fiecare zi cu absolut toti profesorii mei.
Ei bine, datorita faptului acesta, toti colegii mei imi zic ca de asta sunt preferata profesorilor si ca de asta am numai note bune.
Ce as putea sa le zic cand se supara k nu le dau teme, sau cand imi zic ca sunt prerata profilor?
Sau pur si simplu, cum sa trec peste, pentru ca chestia asta a inceput in clasa a5a, iar acum, in a7a, inca continua. Fundahappy

Răspuns Câştigător
| MadRaven a răspuns:

Of, draga mea! cand citesc aceasta intrebare ma regasesc pe mine.
Si la mine e absolut la fel, doar ca eu nu le dau temele.
Pana acum ceva timp le dadeam, dar deodata m-am gandit: de ce sa le dau eu temele? eu sa stau acasa si sami bat creierii sa iasa problema, iar ei sa stea bine mersi pe facebook spunand ca o sa copie temele de la mine.
De atunci, nu mai dau teme, bine la dau cateodata, dar atunci sunt contracostlaughing
Cat despre faptul ca iti spun preferata profesorilor, sa stii ca o fac doar din ciuda!
Daca nu ar avea nimic cu tine, adica daca nu ar avea ciudă pe tine, tear lasa in pace.
Baftă!

8 răspunsuri:
| SerafimHD a răspuns:

Ia ghiozdanul in spate in pauze si dupe intr-o cabina de la baie! eu asa faceam pe vremuri!

| Iubitulmeuhusky a răspuns:

Ești printre cei mai buni elevi și spui "ca să COPIE"?

| victor73 a răspuns:

Vorbeste cu psihologul de la scoala orice raspuns ai primi aici nu se va compara cu cel dat de psiholog.bafta.

| SebyRufay a răspuns:

Acum depinde de felul tau de a fi, faci o fapta buna daca iti ajuti colegii, dar daca te-ai hotarat sa nu mai faci lucrul asta ar fi bine sa le spui clar si raspicat ca nu le mai dai temele la nici unul dintre ei si sa te tii de cuvant. Colegii tai vor zice tot timpul ca mama ta are o legatura cu notele tale (chiar daca este adevarat sau nu) atat timp cat nu ii ajuti la teme, din ciuda, invidie. Bafta.

| lenka018 a răspuns:

Nu poti sa faci nimic in privinta asta...gandeste te ca s ar putea, la sfarsitul clasei la a 8a sa te trezesti fara prieteni si asta este chiar trist..sa nu ai amintiri placute din generala.

| ByankaaBya a răspuns:

Păi ai putea să le spui când îţi cer temele că trebuie să facă şi ei ceva pentru tine. Dacă nu...nu le dai happy... Sau ai putea simplu să le spui, fără nicio jenă că nu vrei să le dai temele deoarece nu te chinui tu pentru ei, ci pentru tine :*

| Gjatcekr a răspuns:

Este foarte simplu poti sa le zici sai zis mai bine poti sa le demonstrezi de exemplu luand unu sau una din colegii colegele tale la tine acasa aratandule ca ai note bune pentru ca invezi sau daca asa nu prea ai vfrea sa faci eu zic sa le zici ca nu neaparat ai aceste note bune pentru ca mama ta se intalneste cu profesorii tai ci pentru ca le meriti pentru ca inveti si ce ii intereseaza pe ei eu cred ca fac asa doar pentru ca sunt invidiosi

| Axon123 a răspuns:

Ignora-i sau spune-le ca asta e viata. Unii au noroc altii nu.