| roxaa_5485 a întrebat:

ma simt naspa deoarece, M-am sarutat cu un baiat, in vara cand aveam 12 aproape 13 ani
Nu m-am sarutat cu el cu limba
sau asa...doar ma pupat pur si simplusad
Ma simt stanjenita asa, ca ma uit la prietena mea care a avut 2 iubiti, unu la 11 ani si altul acum timp in care nu a luat nici`o pauza
sad
ce credeti?
Am de ce sa fiu stanjenita?
P. S [parintii nu stiu asta, deoarece nu ma lasa]
crying((( va rogglove struck

Răspuns Câştigător
| misterioaѕa a răspuns:

Brigaela are intr-un fel dreptate dar nu alt fel nu, sa inteleg ca vrei sa fii ca si prietena ta, dar nu etse bine, cand o sa ai 19 ani ea o sa aiba copil, iar tu debea o sa iti faci un prieten, acum gandeste-te la scoala si la invatat, eu sunt exact ca si tine, nu m-am sarutat niciodata cu nimeni findca am scoala, sunt o eleva buna si nu vreau sa dau inapoi. O sa avem timp pe la liceu incolo si de baieti. Ea a ales baietii, nu scoala, f rau, fundita?

10 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Da, ai de ce sa fii stanjenita, ca in loc sa te gandesti la lucruri normale la varsta ta (scoala, carti, educatie), te gandesti la iubiti si saruturi. E rusinos si spune multe lucruri rele despre educatia pe care ai primit-o.

| κλάους a răspuns:

Pfff, dar ce are? Adica... un pupic mic nu e rau. La mine la gradinita erau copi (fete si baieti) care se pupau mereu pe buze si nu s-o intamplat nimica. Cat despre prietenele tale... Tu crezi ca un sarut te poate desparti de baietii? NU. Cand o sa fie vremea o sa ai si tu un iubit fara sa iei nici o pauza dar deocamdata conteaza cum incepi viata, gandeste-te la scoala, la note, la teste, teze, citeste carti si poate o sa intalnesti si tu pe cinevahappy

| ALice_4674 a răspuns:

Mai bine iti vezi de scoala si de la liceu incolo sa iti cauti un iubit sau poate cand va veni momentul potrivit. poate ai norocul sa iti gasesti prietenele potrivite fara prieteniwinking

| poisonivy a răspuns: