Buna!
Va puteti juca in tabara de exemplu: Bâza [adica pot juca mai multi prieteni...Trebuie o persoana sa stea cu spatele catre celelalte persoane, stând cu mana stanga sub bratul drept cu palma catre celelati copii. O persoana trebuie sa dea cu palma in palma persoanei care sta cu spatele {respectiva trebuie sa ghiceasca cine a dat} Daca ghiceste acel copil care a dat trebuie sa stea asa in locul celuilalt copil, daca nu ghiceste mai trebuie sa stea pana ghiceste ]
Sau puteti juca Adevar Si Provocare
In acest fel va puteti cunoaste mai bine.
Inca un joc: Împărţiţi o coală de hârtie în 6 dreptunghiuri. Pe fiecare dreptunghi notaţi:
1. Vorbeşte fluent limba enegleză (să demonstreze!).
2.
Are un frate.
3.Nu a făcut meditaţii.
4. Ştie un banc bun (să-l spună!).
5.S-a culcat după ora 24.
6.Este pasionat de jocurile pe calculator (să enumere trei jocuri).
În cel mai scurt timp, încercaţi să obţineţi câte o semnătură de la 6 persoane distincte ce
corespund acestor caracteristici. Cine termină primul strigă BINGO!
Sau: JOC DE CUNOAŞTERE
:
GHICEŞTE CINE SUNT!
Fiecare participant scrie pe un bileţel:
-culoarea părului;
-
culoarea ochilor;
-sexul;
-vârsta;
-localitatea de provenienţă;
-un hobby
Se amestecă toate biletele într-o şapcă/pungă, etc., apoi animatorul sau unul dintre
participanţi extrage un bilet şi citeşte conţinutul acestuia. Copiii trebuie să ghicească despre
cine este vorba. Cel recunoscut (sau nu!) preia sarcina jocului.
Sau inca cateva jocuri:
1.Lupta cocosilor
Copiii sunt asezati pe doua linii, fata in fata, cu bratele indoite, mainile la piept si stau intr-un picior. Ei sunt "cocosii". Dupa comanda de incepere a jocului, prin sarituri pe un picior inainte si inapoi se izbesc scurt cu umarul, urmarind fiecare dezechilibrarea partenerului. Invingatori sunt declarati acei "cocosi" care in tot timpul luptei reusesc sa nu atinga solul si cu celalalt picior.
2.Sticluta cu otrava
Se strang mai multi copii. Unul este ales sa fie "sef". Acela spune "sticuta, sticluta cu…" (de exemplu: cu apa). Daca zice "sticluta, sticluta cu otrava", atunci toti copiii trebuie sa fuga, iar cel care este prins este ales "sef".
3.Omul Negru
Dintr-un grup se alege "Omul Negru". El va sta la distanta de grup si va avea un sfetnic cu care va stabili o ora, de ex ora 3. Sfetnicul face parte din grup si canta impreuna cu ceilalti copii cu care se tine de mana si se roteste incet in cerc: "Ora 1 a sosit/Omul Negru n-a venit; Ora 2 a sosit/Omul Negru n-a venit; Ora 3 a sosit…Omul negru a venit". Cand sfetnicul striga "Omul negru a venit" trebuie ca toti copiii sa-si de drumul de maini si sa fuga sa nu fie prinsi de Omul negru. Cine este prins ii ia locul.
Cred ca ai putea sa te joci BABA-OARBA sau PITITEA, asa ma joc eu cu prietenii mei mai mici. Sper sa-ti fie de folos!
anonim_4396 întreabă: