| ionutzz1994 a întrebat:

Va rog ajutati-ma,mi-am activat o optiune pe cartela de Orange, cu 3000 de minute in retea, si 150 minute nationale si internationale cu 8 Euro! Si mi-a zis sa astept mesajul de confirmare,doar ca a trecut o ora si ceva de atunci, si am mai trimis de 2 ori,si tot nu se intampla nimic, nu primesc mesajul! Si in cont tot am 8 Euro! Imi puteti spune ce are?

4 răspunsuri:
| OrangeHelper a răspuns:

Salut,

Activarea optiunilor existente in oferta comerciala curenta se poate realiza accesand serviciul interactiv SelfCare *100#, ramura ‘’Oferte’’ sau prin intermediul aplicatiei Contul meu de pe site-ul www.orange.ro. Ulterior, pentru a avea certitudinea procesarii solicitarii tale, iti pot recomanda sa verifici disponibilitatea minutelor si valabilitatea lor la Serviciul Credit 333 sau ca alternativa apelarea secventei *133#.
Daca vrei, scrie-ne aici http://www.orange.ro/contact/, da-ne numarul tau de telefon, verificam si revenim cu un raspuns.

O zi buna,
Orange Helpers

| OrangeHelper a răspuns:

Salut,
Activarea optiunilor existente in oferta comerciala curenta se poate realiza accesand serviciul interactiv SelfCare *100#, ramura ‘’Oferte’’ sau prin intermediul aplicatiei Contul meu de pe site-ul www.orange.ro. Ulterior, pentru a avea certitudinea procesarii solicitarii tale, iti pot recomanda sa verifici disponibilitatea minutelor si valabilitatea lor la Serviciul Credit 333 sau ca alternativa apelarea secventei *133#.
Daca vrei, scrie-ne aici http://www.orange.ro/contact/, da-ne numarul tau de telefon, verificam si revenim cu un raspuns.

O zi buna,
Orange Helpers

| WoaDmulL a răspuns:

Ai sunat la 1234 sau la *100# si ai navigat prin meniu?

| danutzz98 a răspuns:

Alte optiuni ai incercat?
Poate are o eroare acea optiune.