| Hasss a întrebat:

Buna ziua TPU
Sunt elev in clasa a-11-a si am nevoie foarte mare de niste bani
si ma gandeam daca pot face bani pe internet gratis
daca se poate sa fac bani apoi cum ii scot?

Multumesc cel mai bun raspuns primeste funda

23 răspunsuri:
| Frank51 a răspuns:

Uite aici poti face bani http://www.probux.com/? r=ferybazatu

Dar ai nevoie de timp, chiar daca acum ti se pare teapa, mai incolo vei vedea
O si bani i scoti prin paypal, sau payza

Trebuie sa dai click-uri pe reclame in fiecare zi si apoi iti cumperi referali si tot asa pana cand o sa faci chiar si 10$ pe zi, sper sa incerci, ce poti pierde?

| WarriorInReserve a răspuns (pentru Frank51):

Pierzi timpul aiurea. Pentru că e muncă de chinez aia. Şi chiar nu se merită să stai 8 ore pentru bani de-o îngheţată.

| Frank51 a răspuns (pentru WarriorInReserve):

Crezi tu laughing daca nu intri in d-astea nu ai de unde sa stii cum este... si nu stai 8 ore sa stii! Mazim 10 minute, daca ai referali nici nu trebuie sa mai stai, doar i verifici care mai fac click-uri, big grin Am avut o invitatie si la Adsprofitwiz unde trebuie sa investesti 10$, dar nu ma bag unde trebuie sa investesi, si sa stii ca se merita sa stau 10 minute pentru 2$ pe zi (adica 6 lei happy ), si asta e doar inceputul tongue

| WarriorInReserve a răspuns (pentru Frank51):

Nu mai intru în de-astea pentru că mă jucam şi eu cu ele când eram mai mic şi puneam botul la toate prostiile, de ce să muncesc pe 2 dolari pe zi când pot munci pe 300$ zi?
Crede-mă că am mult mai multă experienţă şi cunoştinţe în domeniul ăsta decât o să ai tu vreodată.

| Frank51 a răspuns (pentru WarriorInReserve):

rolling on the floor Spune-mi si mie unde se castiga atat pentru un minor? laughing as vrea si eu... am 17 ani, nu ma pot angaja inca big grin astept raspuns

| WarriorInReserve a răspuns (pentru Frank51):

Nu contează câti ani ai, contează să ai card unde să-ţi intre banii, atât.