Plata se face la venirea coletului, ai să primeşti acasă o înştiinţare că ai un colet şi atunci te duci la poştă, cu buletinul dacă ai, şi dai suma care e+ transportul(dacă e cazul).
Şi eu am făcut comandă de pe okazii.ro şi a ajuns coletul în 3 sau 4 zile, acum depinde şi de unde eşti.
Cand mergi la posta sa ridici coletul iti spune suma produsului si suma aceea trebuie sa o achiti.
Respect!
Pai, cand cumperi produsu, vezi cat costa, si scrie acolo in cate zile ajunge in orasu tau
Buna ziua,
In momentul introducerii unui articol pe site, vanzatorul are posibilitatea de a stabili politica de trimitere, de retur si de plata a produsului. Este necesar sa verificati acest lucru in cadrul sectiunii "Modalitati de livrare si plata" din partea inferioara a paginii produsului. In momentul in care plasati comanda in cadrul unui produs, va angajati sa respectati conditiile utilizatorului inscrise in sectiunea mentionata anterior.
In situatia in care produsul pe care il achizitionati urmeaza sa fie livrat prin Posta Romana in sistem ramburs, atunci veti achita contravaloarea produsului in momentul ridicarii coletului.
Okazii.ro recomanda tuturor utilizatorilor sa aleaga produsele marcate cu Garantia de Livrare sau, in cazul in care acestea nu fac parte din program, sa solicite vanzătorului Garantia de Livrare. Acest serviciu este gratuit, se activeaza instant pentru vanzatorii Okazii.ro si ii asigura pe cumparatori de primirea produsului corespunzator sau de returul sumei de bani achitata. In cazul in care articolul nu este conform descrierii facute pe site, utilizatorul poate solicita returnarea articolului în termen de 3 zile lucratoare de la primirea acestuia. In aceasta perioada contravaloarea produselor achizitionate prin intermediul Garantiei de Livrare este blocata intr-un cont intermediar, detinut de catre Okazii.ro. Daca in acest interval cumparatorul nu reclama conformitatea produsului cu descrierea de pe site, banii sunt deblocati si transmisi mai departe vanzatorului.
Un utilizator mai poate alege si primirea articolului cumparat prin Predare personala sau la punctul de livrare Okazii.ro din cadrul Magazinului Domo aflat in incinta Baneasa Shopping City, Bucuresti. Astfel se asigura faptul ca produsul pe care utilizatorul il achizitioneaza este cel dorit si tranzactia se incheie numai daca articolul corespunde calitatii si caracteristicilor pe care vanzatorul le-a furnizat in anunt.
Totodata, Okazii.ro vine in spirijinul cumparatorilor si prin intermediul Departamentului Asistenta Clienti. In cazul in care doriti asistenta in activitatea desfasura pe site, ne puteti contacta pe adresa suport@okazii.ro sau contacta la numarul de telefon 0374652944 de luni pana sambata între orele 9:00-21:00.
O zi placuta,
Okazii.ro
Yurisa întreabă: