Pai intri pe link-ul de aici:http//:twitter.com
dai pe inregistrare sau creeare cont, bagi nume, parola, varsta, username incarci poze si dai ad ta de messenger. dupa aia dai pe butonu de save si ai cont de twitter.
Funda!
Stii daca vrei sa stii eu te-am respectat si nu-mi vorbii mei de respect! sa-mi spui tu ce ti-am facut pentru ca nu te-am jignit cu absolut nimic! pa
Multumesc ca te-ai "tinut" de cuvant la intrebarea legata de muzica.adevarul ca mai mult se arunca cu vorbe-n vant, in cele mai multe cazuri. te pup/
Ce ai vrut sa spui?
Daca ti-ai citi raspunsurile sigur ai intelege, dar hai sa o lasam asa. te pup.
Am spus ca-ti zic gusturile pe mess nu in public daca la aia te referi daaa!!
"te iert" pentru ca pentru esti fata inteligenta. oricum nu aveam niciun dubiu in privinta asta.asa consideri tu, ti-am spus ca-ti respect decizia.eu sunt obisnuit ca atunci cand spun ceva sa si pun in practica, cum cred ca ar fi normal. ok, te pup.
Mai ti-am spus ca mess iti zic dar inca nu mi-ai dat accept la cerere! nu vreau sa zic ca chiar daca esti tu de acord, o sa fie altii care sa critice altii si nu vreau sa ma cert! daca ai fi asa de intelegator mai intelege ca nu pot da-mi accept la mess! ok? de ce te porti ca si cum as fii vinovata?
Nu te invinovatesc cu nimic, si nu ai nicio vina.si sunt foarte intelegator.eu astazi dimineata am observat ceva in neregula la mess.am dezinstalat si instalat din nou messul. e posibil sa sa nu fi primit cererea din cauza unei erori la mess.acum este in regula.nu faceam gestul sa nu accept.repet id-ul cristi. tatar si daca te-am suparat fie si un pic imi cer mii de scuze.
Id-ul este: cristi. tatar azi am mai dat accept la 2 cereri de pe TPU. te pup.
Este ok te iert am crezut ca erai suparat pe mine! o sa-ti mai dau o data cerere pa pa!:*
Am primit doua cereri. da- mi te rog un indiciu, care este al tau.
Am primit doua cereri. unul incepe cu s si are o liniuta, iar celalalt incepe cu i. spune-mi te rog care este al tau!? te pup.
Intra pe twitter.com si selecteaza "cont nou" sau "inregistreaza-te" si acolo deja va scrie ce trebuie sa faci! Insa daca n-ai posta electronica nu poti sa faci twitter.
Funda?!*)
Platforma de socializare Twitter, deși intens folosită în alte părți ale lumii, are în România destul de puțini adepți, comparativ cu numărul total al utilizatorilor înregistrați: puțin peste 60. 000 de conturi românești dintr-un total de o sută de milioane de utilizatori. Cu toate astea, un cont de Twitter care aparține unei companii, dacă este bine folosit, are toate șansele să ajungă să fie urmărit, distribuit și recomandat de către alți utilizatori.
1. Asigurați-vă că aveți nevoie, cu adevărat, de un cont Twitter de companie
Întrebarea la care ar trebui să răspundă orice companie înainte de a se arunca în utilizarea acestei platforme este chiar aceasta: "Avem sau nu nevoie de un cont de companie pe Twitter?". Un astfel de cont presupune, de regulă, interacțiune zilnică, comunicare unitară și destule alte lucruri pe care ceilalţi utilizatori ai platformei ar putea să le considere folositoare, indiferent dacă folosesc sau nu produsele sau serviciile companiei. O companie care închiriază utilaje industriale, de exemplu, ar renunța în câteva zile la folosirea contului creat, pentru că target-ul acelei companii este format din firmele de construcții și nu de persoanele care utilizează Twitter.
2. Contul trebuie să aibă un nume ușor de reținut şi de menționat.
Dacă pasul 1 a fost stabilit și decideți că Twitter este un loc bun în care puteți să comunicați, este foarte important să aveți un nume care să reprezinte compania, cu care aceasta să se identifice. Utilizatorii trebuie să îşi dea seama din momentul în care accesează pagina de profil ce faceți și cui vă adresați.
Atenție, însă, la lungimea caracterelor din numele de utilizator, @scluminasrl poate fi o idee nu tocmai inspirată, pe când @punemtermopane poate să spună foarte clar care este obiectul de activitate al companiei.
3. Scrieți, înainte să urmăriți.
Una dintre cele mai frecvente și la îndemână greșeli vizavi de crearea unui cont nou de Twitter folosit de către o companie este faptul că imediat după crearea contului, se trece la "urmărirea" conturilor considerate de interes. Este foarte important ca acea companie să aibă minim 5 tweet-uri înainte să înceapă activitatea intensă, iar acelea ar trebui să conțină informații despre companie, eventual niște link-uri către propriul site, de unde ceilalți utilizatori ar putea să afle informații suplimentare. Un cont de Twitter cu "0 tweets" este neinteresant, iar posibilitatea de "follow back" este minimă.
De asemenea, pagina de prezentare a contului trebuie să aibă încă de la început un background personalizat și o descriere clară.
4. Comunicați constant, unitar și util.
Un cont de Twitter se construiește în timp, iar rezultatele încep să apară după minim șase luni de la activare și asta doar în cazul în care comunicarea este zilnică. Dacă nu vă numiți Vodafone sau Adidas, este nevoie de multă muncă pentru a avea un cont urmărit și apreciat. Este important să spuneți zilnic ce faceți cu produsele și serviciile pe care le oferiți, însă, având în vedere că vorbim despre o rețea de socializare, nu trebuie să uitați că este la fel de important să fiți și relaxați, la urma urmei tot un om se află în spatele contului. Încercați să povestiți cu cei pe care îi urmăriți, să le răspundeți la întrebări generale chiar dacă întrebările nu se referă neapărat la ceea ce faceți dumneavoastră.
Răspunsurile simple și la obiect sunt apreciate și vă pot aduce în lista de followers persoane cu adevărat interesate de ceea ce promovați.
5. Nu lăsați contul să moară.
Dacă decizia de a folosi Twitter vine ca parte integrată într-o campanie online amplă, care presupune utilizarea tuturor platformelor media sociale, nu lăsați contul să moară la finalul campaniei. Este foarte important să fiți "pe fază" în fiecare zi şi să răspundeți nelămuririlor care ar putea veni și la câteva luni bune după finalul de campanie. Nu este nimic mai frustrant pentru un utilizator de Twitter decât să pună o întrebare la care nu va mai primi niciodată răspuns, pentru că își va pierde încrederea în produs și în credibilitatea companiei.
Twitter presupune comunicare "person to person", chiar dacă vă aflați în spatele unui brand și poate fi extrem de benefic pentru companie dacă e folosit așa cum trebuie. O platformă de microblogging, așa cum este Twitter, permite transmiterea de informații de interes general, care ajung în câteva secunde la cei vizați.
Și dacă tot suntem la partea de "cum să faci bine", iată câteva exemple de conturi de companie bine structurate, informative și utile pentru brand-urile pe care le reprezintă:
Crocodilu, imaginea Trilulilu, a primit în 2010 un premiu pentru contul de Twitter cel mai bine folosit și crescut de o companie din Romania.
OrasulM, cont care reprezintă un ghid mobil dezvoltat de 24 FUN, menit să ne ajute să ne descurcăm mai bine atunci când căutăm evenimente sau locuri frumoase în apropiere.
VodafoneBuzz, contul de Twitter al celor de la Vodafone, care funcționează ca un fel de "customer care" al utilizatorilor de Twitter care au un abonament sau o cartelă Vodafone.
Pentru a activa contul Twitter prin SMS, ai doua posibilitati:
1. Direct de pe computer
In cazul in care deja detii un cont Twitter activ, poti activa serviciul Twitter prin SMS direct de pe computer (PC, laptop etc) urmand pasii de mai jos (numarul tau de telefon Cosmote va fi asociat cu contul Twitter):
- Logare pe contul Twitter
- Selectare pagina Settings
- Selectare sectiune Mobile
- Selectare Romania din lista de tari, introduce numarul de telefon, selectare reteaua Cosmote din lista de retele si apasare butonul "Verify"
- Pentru validare se introduce codul primit prin SMS
- Activare notificare prin SMS pentru prietenii de la care doresti sa primesti mesaje prin apasarea butonului "Next" in dreptul numelui prietenilor tai. Prin activarea serviciului Twitter prin SMS iti dai acordul pentru a primi SMS-uri promotionale impreuna cu notificarile legate de Twitter.
2. Direct prin telefon
Ai posibilitatea de a activa serviciul Twitter prin SMS direct de pe telefon urmand pasii de mai jos:
- Trimite SMS la numarul 89338 cu textul START
- Vei primi SMS de la Twitter in care ti se va comunica sa iti creezi cont Twitter daca nu ai inca unul sau sa raspunzi cu username-ul daca deja detii un cont Twitter.
- Trimite username-ul. (SMS-ul nu trebuie sa contina caractere suplimentare, altfel activarea nu se va realiza)
- Daca Twitter solicita parola, ai grija sa o introduci corect
- Ti se va solicita trimiterea unui SMS cu textul OK pentru finalizarea procesului de activare.
denysutzafrumusika99iubareatza întreabă: