| TwixulDrept a întrebat:

Cum pot sa imi fac privat profilul de hi5 adica numai prietenii sa il poata vizita? big grin Fundaa

Răspuns Câştigător
| scamă a răspuns:

Intri pe pagina de hi5 sus in partea dreapta langa log out ai "cont" dai click pe cont, apoi pe confidentialitate si ai "setari de profil" pe primul rand scrie " acord altori utilizatori dreptul de a-mi vedea profilul dai click si schimbi in "acord doar prietenilor mei dreptul de a-mi vedea profilul big hug

4 răspunsuri:
| yomanu a răspuns:

Daca il ai in romana intri la cont apoi confidentialitate si alegi ce setari faci acolo si dai sa salveze
daca il ai in engleza dai la Account apoi privacy la fel faci ce setari vrei si dai save

| madalicious a răspuns:

Dai la cont/account din dreapta sus, si apoi la confidentialitate, de la confidentialitate setezi : "Numai prietenii mei imi pot vizualiza profilul." Si dai Salvare. Si asta este tot, doar prietenii tai iti pot vizualiza profilul dupa aceea.

| Bubu9110 a răspuns:

Intri in contul tau si undeva prin dreapta, sus scrie "Cont", dai pe el iar apoi ai trei variante "Cont", "Confidentialitate" si "Ajutor"... dai pe "Confidentialitate" dupa ce ai intrat la "Confidntialitate" dai pe prima (cred ca la tine scrie "Acord oricarui utilizator dreptul de a-mi vedea profilul") si alegi "Acord doar prietenilor mei dreptul de a-mi vedea profilul"... iar de acolo iti faci si alte setari la profil daca vrei.

Succes!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ati fost de ajutorwinking