Depinde ce munca desfasori in prezent. Poate ai o munca interesanta si cu suma respectiva ai putea asigura niste dotari care sa-ti faca activitatea mai profitabila.
Desigur, renunţând la ceva, mă pot recompensa cu altceva; ca exemplu - o mică afacere.
Nu as renunta. Poate as munci mai putine ore pe zi si mi-as lua vacante mai lungi... si probabil ca o zi pe saptamana as lucra pentru cei care nu au bani sa-si plateasca tratamentele.
Bai ce oameni echilibrati, samariteni si curati la suflet mai sus! Toti spun ca doneaza, ca vor fi la fel, ca bla bla blaaaaaa.
Nu stiu ma, nu stiu. As vrea pe interior sa fiu la fel, atat imi doresc. Sa-mi ajut familia, sa investesc in sanatatea celor dragi. Restul sunt dorinte. Dar ce usor e sa vorbesti cand nu ai banii astia, ce usorrr...
Nu, nu aş renunţa.
În prezent sunt student la două facultăţi şi muncesc şi în domeniul IT.
Aş renunţa la una din ele şi nu aş mai sta în cămin. Dar tot aş lucra în acelaşi domeniu. Nu aş renunţa.
Da.Acum stau la calculator.As pleca sa cheltui milionul. N-ar fi mai bine un milion de euro? Are valoare mai mare.
Din pacate nici 100 de milioane de dolari nu m-ar face sa renunt la scoala in momentele astea )
Stii... poate as renunta la scoala. dar banii astia or sa se termine odata si odata.si ce voi face?! Daca nu am studii si sa-i inmultesc? Mai bine imi termin cele 12 clase. apoi urmez o facultate.si cu ce mai ramane.vad eu ce mai fac.
Un foarte bun raspuns l-a dat A. Nici eu nu as renunta la ceea ce fac acum, Artizanat manual, in schimb mi-as lua o vacanta prelungita, un Turul Europei, si mi-as cumpara scule pentru a-mi usura munca...Asta pe de o parte, pe de alta parte mi-as indeplinii un vis : Echipament de alpinism vara iarna de la North Face! Original de la mama lui din SUA.Este evident ca m-as duce pana acolo sa il cumpar personal? Atunci v-ati prins...
Da, si as calatori in lumea larga sa vad cat mai multe locuri frumoase si interesante!