Pentru intocmirea cartii de munca aveti nevoie de urmatoarele acte in copii si original; carte de identitate, certificat de casatorie, certificat nastere, certificat de nastere ale cpiilor daca aveti copii, diplome de studuu, diplome privind calificarea pe careo aveti.
Copie dupa buletin, copie dupa diploma de studii si adeverinta de la societatea angajatoare!
Bună.
Ai nevoie de următoarele acte, astfel:
1. Buletin sau carte de identitate, prin care se face dovada identității, cetățeniei și a domiciliului ( Legea numărul 105/1996 );
2. Curriculum vitae, care cuprinde principalele date biografice și profesionale;
3. Actele de studii, calificare (certificate, diplome, atestate) privind existența studiilor și calificării necesare pentru exercitarea viitoarelor obligații de serviciu;
4. Carnetul de muncă pentru cei care au mai desfășurat activitate în baza unui contract individual de muncă;
5. Avizul medical;
6. Recomandarea (de la locul de muncă anterior, sau pentru absolvenți de la unitatea de învățământ );
7. Actul individual de repartizare în muncă, pentru următoarele categorii de absolvenți ai unităților de învățământ, șomeri, beneficiari ai ajutorului social, persoane cu handicapat;
8. Livret militar sau adeverință de recrutare (Legea numărul 46/1996, dacă este cazul);
9. Cazier judiciar;
10. Nota de lichidare - de la locul de muncă anterior (dacă este cazul).
Pa, pa.
Daca ai incetat contractul de munca si vrei sa-ti iei cartea de munca, ai nevoie de decizia de incetare a contractului si de buletin daca cartea de munca o ridici de la I. T. M., daca-ti ridici carte de munca de la firma ai nevoie doar de buletin.
Daca vrei carte de munca pentru a face o copie (de ex.pentru credit la banca) ai nevoie de buletin si cartea va fi eliberata in baza unei cereri.
anonim_4396 întreabă: