Psihiatrul
6
Noi
0
Psihiatrul este un joc de petrecere, în care toti jucatorii cu exceptia unuia iau rolul unui pacient care suferă de aceeaşi boala psihica, iar jucătorul rămas este un „psihiatru" care trebuie să ii diagnostifice cu o serie de întrebări indirecte.
Complexitate: Mica
Numar persoane: 3+
Materiale necesare: -
Cum se joaca?
Jucători se aşează într-un cerc, cu un singur jucător asezat în mijlocul cercului. Jucătorul din mijloc este "psihiatru", şi jucătorii din cerc "pacienţii". Înainte de începerea jocului, pacienţii trebuie să cadă de acord asupra unui simptom comun, cum ar fi frica de intuneric, sau a se crede a fi un star de cinema. Medicul psihiatru trebuie să părăsească sala în timp ce aceasta boala este discutata şi decisă.
Psihiatru apoi revine şi încearcă să diagnostifice boala colectivă punand întrebări la rand fiecarui jucator. Pacientii pot transmite informatii atat prin comportament cat si prin răspunsurile lor.
Dacă un pacient dă un răspuns care este în contradicţie cu simptomul convenit, sau este o minciuna, alti pacienti ar trebui să strige "psihiatru!". Cel care a gresit trebuie sa faca schimb de locuri cu pacientul care a strigat primul. Acest schimb de locuri poate fi invocat în mod voluntar dacă întrebările psihiatru sunt prea directe – de exemplu, în cazul în care medicul psihiatru a banuit faptul că simptomul comun este aceea de a fi un star de cinema şi intreaba unul dintre pacienţi "Care este numele tau?", pacientul poate alege să mintă, ştiind că un altul va striga apoi "psihiatru!"
Versiune
O versiune diferită e populara în campusurile universitare. În această versiune, la fel ca înainte, participanţii stau într-un cerc în timp ce o persoană părăseşte camera. Cei din cerc decid un model, cum ar fi "persoana care sta la dreapta mea". La re-intrarea, persoana care a părăsit sala ("psihiatru") trebuie să ghicească modelul punand întrebari personale celor din cerc. Jucatorii intervievati trebuie să răspundă pentru persoana care dictează modelul – in exemplul dat mai sus, toată lumea va răspunde pentru persoana de la dreapta lor, dupa cunoştinţele lor. De exemplu, dacă un jucător poartă şosete roşii, iar persoana de la dreapta sa poartă şosete albastre, răspunsul jucătorului la întrebarea "Poarti şosete albastre?" ar fi "Da".
Intrebările nu trebuie să fie limitate la întrebări da/nu şi, în general, tind să devină mai multe şi mai personale pe masura ce jocul progresează. Dacă un jucător răspunde la o întrebare în mod incorect, oricine ştie că răspunsul este incorect strigă "psihiatru!" şi toată lumea schimba locuri. Adevăratul scop al jocului este de a descoperi informaţii interesante şi cat de mult oamenii ştiu cu adevărat unii despre ceilalţi.
Jucati-va carti, faceti karaoke! Cauta karaoke party pe google, e un site foarte tare unde poti canta...chestii din astea! Poti da repede un search pe google gen"jocuri interesante" si se rezolvaaa! Funda?