| LDDy a întrebat:

Hei heibig grin
Voi ce program aveti vacanta asta? Ce aveti de gand sa faceti?
Cum va petreceti timpul liber?kiss

13 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Voi sofa un an intreg fara concediu apoi merg la tara cu prima ocazie cand am liber.

| LDDy explică (pentru mgtow):

Fara concediu?! De ce?

| mgtow a răspuns (pentru LDDy):

Primele 365 de zile adica 12 luni in afara de zilele de sarbatoare, 1 decembrie - craciun - revelion si sarbatorile pascale nu exista concediu, apoi angajatul are dreptul la timp liber de 30 de zile (2 saptamani vara si 2 iarna). Inafara de profesori care au 2 luni vara si 3 saptamani iarna parca pentru ca sunt in vacanta elevii.

| LDDy explică (pentru mgtow):

Ce meserie e asta? straight face

| mgtow a răspuns (pentru LDDy):

Sofer pe camion la nivel national.

| LDDy explică (pentru mgtow):

Aaa, ok! Succes si ai grija la condus big grin

| Commandoo a răspuns:

Merg la sampetru mare la varumiu si ma distrez ma joc peafar ma joc MT2RO etc
beau suc

| sabyna_6645 a răspuns:

Cu prietenii, prin parc. m-ai dau petreceri la piscina sau petreceri in pijamale... desigur sunt si eu invitata la altele. ma duc la mare.in Bucuresti si in caraibe, pe la bunici, pe la padure in drumetii cu colegii si cel mai important am de gand sa cuceresc pe un baiat laughing

| rrssaa a răspuns:

Eu ma duc in Spania in Gran Canaria la un hotel super si in Anglia la niste prieteni.Desigur o sa ma duc la Pietrele lui Solomon, Muntii Bucegi si Poiana Brasov.

| LDDy explică (pentru rrssaa):

Hmm, foarte frumos. Distractie placutaaaaa si relaxare maxima iti doresc! :*

| Bloom_9259 a răspuns:

Eu voi pleca pe 17 in Italia.