| larisa333lari a întrebat:

Imi recumandati niste melodii pe care le pot asculta in timpul liber
sa fie energice, spectaculoare nu in limba romana
spre exemplu in engleza sau italiana, franceza
de preferat in engleza tongue
cum e melodia : Sale el sol de Sonny Flame

Răspuns Câştigător
| Rozalin a răspuns:

Loca pasion; Want cha; Wistlewinking.

4 răspunsuri:
| Anto100 a răspuns:

Indila- Derniere Danse, Ahmed Chawki ft Pitbull si Madinga- Habibi I love You, Inna ft J Balvin-Cola Song, Antonia ft Jay Sean-Wild Horses, Faydee- Can't let go, Katy Perry-Dark Horse, Matteo-Andale, Arash ft Helena- One day

| CatLover13 a răspuns:

Bridgit Mendler- Hurricane; Faydee-Can't let go; Cola Song-Inna; Katy Perry- Dark horse; Demi Lovato-Let it go; Fly Project- Toca Toca; Inna- Be my lover; Jason Derulo- Stupid Love; Karmin-Acapella; One- Hush Hush; Elena Gheorghe- Mama Mia; J. Balvin feat Xonia- I want Cha; Jason Derulo- Talk dirty; Jason Derulo- Wiggle; Indila- Derniere Danse; Antonia-Wild Horses; Evanescence- My heart is Broken, Bring me to life, Made of stone, The oder side, Lithium, Hello, My Immortal; Zedd- Stay the night;
astea sunt toste melodiile din telefonul meu. Si sunt tari. Merita sa le asculti.
Funda?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Unbreakable
Last Resort
Everytime we touch

Astea mi se par cele mai tari xD

| larisa333lari explică:

Multumesc mult pentru melodii oscilam foarte mult intre raspunsurile lui Anghel_Rozalyn_2000 si anto100
insa anghel mi-a daty 3 piese bune si energice iar anto mi-a dat mai multe care nu erau prea enrgece... erau si mai frumos in fine.
de canterlover13 nici nu mai spun mi-a dat prea multe acum daca erau toate energice mai mergea...
apropo ador Want ch