| PoulyPaul22 a întrebat:

Imi spuneti de unde pot lua Nitrat de potasiu?(site, Magazine)Vreau pentru fumigena deci va rog supnetimi si cel care ma ajuta mai mult Ii

Răspuns Câştigător
| VyrusEleven a răspuns:

Poti gasi aici

Http://www.ghidafaceri.ro/......de_potasiu

Poate gasesti la magazinele de profil dar nu stiu cat de pur este; dupa parerea mea e amestecat cu ceva.

Încearca la farmacie.

KNO3 se gaseste in pungi de 2kg la aprox20 de lei la Magazinele Glisando(sau alte magazine care vand materiale pentru agricultura adica ingrasaminte pesticide) iti garantez ca exista eu sunt pirotehnist amator si faza cu fumigena cu 60nitrat 40 zahar le faceam acum 3 ani.dar e un inceput bun.iti recomand un site excelent www.pyroguide.com numa bine! P.S.: nu fa pe aragaz niciodata si daca tot vrei sa faci nu fa mai mult de 100g de mixtura :D

Http://www.alfavega.ro/......Http?/ro/

http://www.okazii.ro/catalog/44321620/nitrat-de-potasiu-kno3.html

http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=405063
Daca nu reusesti, incearca inlocuitori
-azotat de bariu -merge cam la fel de bine ca si KNO3 - se gaseste la farmacii sub numele de bariu
-azotat de amoniu -ii bun da trebuie sa fie in stare pura - aici in bistrita il gasesc la "Protectia Plantelor"
-permanganat de potasiu - la farmacii- purifica apa-da nu poti obtine mai mult de 1 gram
clorura de sodiu-ii ca si sarea da se obtine maigreu prin nustu cate metode - ii naspa
-nitrat de sodiu ( saltpetru de Chile) la farmacii sub numele de inlocuitor de sare - ii cam scump sau Sare dietetica

Sper sa te fi ajutat. Bafta

| PoulyPaul22 explică (pentru VyrusEleven):

Dar daca fac la soba? Iti dau funda

5 răspunsuri:
| Wehrmacht a răspuns:

Daca nu gasesti cauta Clorura de Potasiu si amestec-o cu Nitratul de Amoniu(care este mult mai periculos decat cel de potasiu dar asa gandeste romanul) pe care il poti obtine mai usor.O sa obti nitrat de potasiu in urma reactiei.Caut-o pe net.