Sa pui in valoare acea jucarie. Adica sa spui ce face jucaria respectiva, cu ce este mai buna fata de alte jucarii etc. Sper ca ti.am fost de ajutor.
Numai fiind tu insati convinsa ca merita, poti convinge si clientul.
E o realitate, nu poveste de marketing.Pentru ca altfel, s-ar putea ca respectivul client, avand mare experienta, sa simta ca tu ii spui povesti.
Spune-le ca in viitor fa fi o wxtragere cu un premiu in valoare de 1000 de euro si daca cumpara aceasta jucarie vor putea fi alesi ca participanti in promotie
Am vazut pe site-ul celor de la creative monkeyz, in categoria epic ads, un afis care facea reclama la o firma de jucarii, si intr-adevar, era foarte tare reclama; ei produceau niste mici dinozauri colorati in culori aprinse, si scria asa: Noi producem...(jucaria mica de plastic), copilul tau isi imagineaza...(un dinozaur enorm care alerga prin jungla). Asa ca trebuie sa iti imaginezi jucaria aceea atat de grozava cat poti tu si sa le-o descrii cumparatorilor asa cum o vezi tu, nu cum o vad ei.