Dar incaa?
Dar eu sunt incepator nu stiu prea multe lucruri
O să-i placă sigur de tine când o să înveți că nu se scrie "Davinci". : )
Însă... dacă ești frumos ca Rafael, sigur o să vrea să retrăiască pasiunea Renașterii cu tine.
Frate nu chiar ca Rapha dar ceva de genul. Ei ii plac luptele si de fiecare data cand sunt la antrenament ea se uita pe fereastra si nu ai crede asta dar e adevarat.
Păi ce mai stai pe TPU, măi? Fugi și te luptă la fereastra ei, să te admire.
DAR... Nu stiu unde traeste.
Cum daca ea se uita la mine cand sunt la antrenament de kung fu. Dar chiar de as sti unde traeste cu cine sa ma lupt? Cu tiganii?
Ce are Rapha?
Fato eu spuneam in ghilimele nu chiar ca da Vinci, si sunt baiat
Ba timpititas pe mine ma chema Serghei
Ba tîmpitaș pe ea o chema Daria si pe mine Serghei, cei asa greu de inteles?
Da, măi, foarte bine.
Era o glumă.
Depinde de la fată la fată, gusturile la băieți nu se discută pentru unele poți fi prost dar frumos iar pentru altele urat dar bogat. Exista fete pentru care contează frumusețea interioara, adică dacă ești drăguț, amabil, Îți plac câinii înveți Bine, iar pentru altele frumusețea exterioară, adică coperta. Sau genul ăla de fete cărora le plac fotbalistii, căntăreții *aia e o atracție falsă, până la urmă se v-or plictisiiii iar după aia altul.
Eu zic sa te comporți cât de natural poți. O fată se va uita prima data dacă ești drăguț și amabil și sociabil. Cat despre talente o sa te ajute pe tine nu pe fete, dacă ție îți place ce faci fă-o în continuare .
Sper că te-am ajutat
Inseamna ca o sa ma placa, sti a o apara, a `` picta ``, imi plac animalele, aproape tot ce ii place ei. Cum sa ii zic ca o plac?