anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Par o ciudata daca merg singura la bal? Sunt studenta anul 1.

14 răspunsuri:
| Minks a răspuns:

Mie nu mi-ai parea o ciudata daca te-as vedea singura. Poate ai parea o tinta pentru toti obsedatii mai mari ca tine.

| baru a răspuns:

Sall. Da. Din punctul meu de vedere. Trebuie sa fie cineva macar de umbra. Restul nu mai conteaza. Pa!

| ROB3RT89 a răspuns:

BunahappyPentru uni da pentru alti nu, depinde de fiecare cum gandeste...Pentru cei ce dau dovada de personalitate/careacter nu cred ca asta ar fi un modiv sa te judece, dar mai sunt si persoane superficiale! Distractie placuta la balhappy

| PrecioussGirl a răspuns:

Si fara iubit si fara colegi/prieteni...
pei si cu cine o sa stai? adica macar cateva fete dupa aceea fiind mai multe puteti mari grupul. din clasa ta nu mai vine nimeni?
fara iubit merge adica nu vad vreo problema.
dar macar sa ai 2 3 fete thinking dupa aceea ti-am zis puteti mari grupul. tu singura singura nah... sau poate esti genul mai comunicativa, mai indrazneata, prietenoasa si te bagi foarte usor cu altii in seama. daca e asa atunci cu siguranta o sa gasesti cu cine sa stai. dar ti-am spus. daca ar fi fost macar 2 3 persoane asa ar fi fost ok. happy

| mnopqr a răspuns:

Sigur ca nu! De ce crezi asta! Te vei distra de minune!winking Eu asa am facut big grin!

| Stefan89 a răspuns:

Chiar deloc, cu siguranta iti vei gasi un partener acolo

www.fapt-divers.com

| Ela_PuRpLe a răspuns:

Ma refeream singura fara iubit si prieteni/colegi.

| jensen a răspuns:

Valentina, tu esti? (o amica mi-a spus ca s-a certat cu prietenul si nu are cu cine sa se duca si a spus ca il da naiba si se duce singura, tot anul 1)

| AxelBv a răspuns:

Dc sa pari ciudata? Nu e nici o problema, du-te si distreaza-te!

| TheGrayWolf21 a răspuns: