Dacă e un site necunoscut, ori o persoana fizică care și-a scos la vânzare un anumit produs, trebuia să iei legătura telefonic/email cu el.
Fiindcă așa, s-ar putea să aștepți în zadar, zile în șir, iar produsul să nu mai fie în stoc.
Dacă întârzie atât, ori l-au expediat prin Poșta Română, ori nu l-au expediat deloc. Singura cale de a afla adevărul este să le telefonezi, ori să le scrii. Dacă nu îți răspund, atunci... știi răspunsul. Te-ai bazat degeaba pe ajutorul lor.
Multumesc pentru raspuns, dar tocmai m-au sunat cei cu produsul si mi-au zis ca pachetul ajunge poimaine, deci e ok
Uite că ai primit o veste bună. Să te bucuri de el.
Se mai intampla sa fie si întârzieri, am patit la fel. Trebuie sa suni la firma respectiva sau sa le lasi un email instiintandu-i in legatura cu situatia.
Andree întreabă: