| Liviutzu10 a întrebat:

Am si eu o precizare de facut. Probabil nu exista probleme pana acum. Am facut si eu o retragere de 400 RON la Bwin prin transfer bancar si am primit mail acesta : Stimate domnule Costache,



Prin prezenta confirmăm primirea cererii dvs. de plată RON 400, 00 din data de 16/02/2011.



Pentru a asigura un standard înalt de securitate, solicităm la efectuarea primei plăţi copii scanate după un act de identitate oficial.



Documentul solicitat poate fi încărcat prin intermediul link-ului "Încărcaţi acum" din colţul din dreapta sus de la rubrica "Plăţi" sau trimis prin fax la +43 (1) 205 330 – 18000.



Dacă optaţi pentru încărcare, asiguraţi-vă ca documentul să nu depăşească 5 MB. Puteţi utiliza următoarele formaturi : jpg, jpeg, jpe, gif, bmp, tif, tiff, png.



Dacă trimiteţi documentul prin fax, adăugaţi numele dvs de utilizator pe copia originală.



Pentru a înţelege de ce solicităm copii după actul de identitate, citiţi termenii şi condiţiile noastre.



Vom procesa cererea dvs. de plată imediat ce vom primi documentele dvs. Vă mulţumim pentru cooperare şi ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate.



Pentru întrebări suplimentare vă stăm cu plăcere la dispoziţie.



Dacă aţi încărcat deja o copie a actului dvs. de identitate, vă rugăm să ignoraţi acest e-mail.





Vă rugăm, nu răspundeţi la această adresă de e-mail. Dacă aveţi întrebări suplimentare, vă rugăm să luaţi legătura cu serviciul clienţi prin intermediul paginii noastre de contact.



Cu respect,



Serviciul financiar bwin

Fax: +43 (1) 205 330 – 18000

O data ce am vazut am trimis copie de pe cardul de credit de la banca transilvania pe fata si pe spate si am primit mail-ul acesta : Stimate domnule Costache,



Copia cărţi de credit furnizată a fost acceptată.



Vă rugăm, nu răspundeţi la această adresă de e-mail. Dacă aveţi întrebări suplimentare, vă rugăm să luaţi legătura cu serviciul clienţi prin intermediul paginii noastre de contact.



Cu respect,



Serviciul financiar bwin

Fax: +43 (1) 205 330 – 18000



Toate bune si frumoase pana acum. Dar am inteles ca nu pot scoate de la ei daca nu am contul in EURO. Eu am contul cardului in RON si pe bwin tot in RON. As dori sa ma sfatuiti daca am ceva de facut in cazul acesta sau sa stau sa astept venirea banilor. Va multumesc!

1 răspuns:
| Bybanu a răspuns:

In primul rand domnu ala ti-a spus
Pentru a asigura un standard înalt de securitate, solicităm la efectuarea primei plăţi copii scanate după un act de identitate oficial.

Act de indentitate= 'buletin' nu 'copie de pe cardul de credit'

Cred ca astepti mult si bine, trebuie sa ai si cont in Euro, nu cred ca ii schimba ei automathappy