Buna,as avea si eu o poveste care am trait-o cu adevarat.Eram in casa si mama era plecata.Ma uitam la televizor cand am vazut ca curge apa din frigider.Si era ciudat.Am pus carpe si lighean si am vazut la geam o reflexie cu un deget si o gura si facea :sssssss.M-am speriat rau. Sper sa fie buna :*
Https://m.facebook.com/HorrorStoriesLookandrun incearca aici, n-o sa fi dezamagit.
Deci,la noi in oras este o strada numita,, Cocoroveni,,.Tot auzeam la noi prin cartier ca strada este PARANORMALA! Eu cu 2 prieteni am mers dupa 2 zilesa,, investigam,,.Pe o casa era chipul lui STATANA! Eram tare speriati dar si uimiti in acelasi timp.Se facuse seara iar eu cu Raul si cu Rares am mers intr-un parc sa ne jucam cu alti prieteni.Pe la 22.00 m-am uitat pe cer.SATANA s-a aratat din nou! Avea chipul din nori, iar atunci ne-am decis sa mergem acasa fiind ca era prea infricosator.Eu stau foarte departe de acel parc.Am fost nevoit sa merg pe jos acasa.La mijlocul rutei, a trecut prin fata mea o silueta inalta cu rochie alba si cu par negru.Am fugit acasa cat de repede am putut, dar nu era nimeni.Noroc ca aveam cheia.Am intrat in casa si m-am pus in pat.Cand sa adorm, se tot auzeau voci de afara. Credeam ca sunt caini, dar dintr-o data, un urlet infricosator se aude de afara: ''AJUTOR! TE ROG AJUTA-MA!".M-am culcat.Si acum inca mai sunt socat de ce am vazut in acea seara.REAL REAL REAL!
Pai uite 2 care mi s-au intamplat:
1. Eu stau in acelasi bloc cu matusa mea si eu stau la etajul 4 ea la 3. Bun, am mers odata la ea si cand am mers acasa trebuia sa aprind becul. Mentionez ca era noapte. Bun eram la un metru de bec si SURPRIZA! Sa aprins singur si nu mai era nimeni pe scara blocului.
2. Tot la matusa mea, trebuia sa dorm acolo ca a doua zi de dimineata trebuia sa merg cu unchiul meu undeva. Si noaptea nu puteam sa dorm si cineva bate in geam.
Dimineata ziceam ca batea Mos Craciun
Articolul 51
Conducatorul unui vehicul care circula in spatele altuia are obligatia de a pastra o distanta suficienta fata de acesta, pentru evitarea coliziunii.
Articolul 52
(1) Este interzisa desfasurarea de concursuri, antrenamente ori intreceri pe drumurile publice, cu exceptia celor autorizate de administratorul drumului respectiv si avizate de politia rutiera.
(2) Organizatorii concursurilor, antrenamentelor ori intrecerilor autorizate sunt obligati sa ia toate masurile necesare pentru desfasurarea in siguranta a acestora, precum si pentru protectia celorlalti participanti la trafic.
(3) In caz de producere a unui eveniment rutier, ca urmare a neindeplinirii atributiilor prevazute la alin. (2), organizatorii acestora raspund administrativ, contraventional, civil sau penal, dupa caz.
Articolul 53
Autoritatile publice locale, cu autorizatia administratorului drumului public si cu avizul politiei rutiere sau la solicitarea acesteia, sunt obligate sa ia masuri pentru realizarea de amenajari rutiere destinate circulatiei pietonilor, biciclistilor, vehiculelor cu tractiune animala si calmarii traficului, semnalizate corespunzator, in apropierea unitatilor de invatamant, pietelor, targurilor, spitalelor, precum si in zonele cu risc sporit de accidente.
SUBSECTIUNEA 6: Reguli referitoare la manevre
Articolul 54
(1) Conducatorul de vehicul care executa o manevra de schimbare a directiei de mers, de iesire dintr-un rand de vehicule stationate sau de intrare intr-un asemenea rand, de trecere pe o alta banda de circulatie sau de virare spre dreapta ori spre stanga sau care urmeaza sa efectueze o intoarcere ori sa mearga cu spatele este obligat sa semnalizeze din timp si sa se asigure ca o poate face fara sa perturbe circulatia sau sa puna in pericol siguranta celorlalti participanti la trafic.
(2) Semnalizarea schimbarii directiei de mers trebuie sa fie mentinuta pe intreaga durata a manevrei.
SUBSECTIUNEA 7: Intersectii si obligatia de a ceda trecerea
Articolul 55
Intersectiile sunt:
a) cu circulatie nedirijata;
b) cu circulatie dirijata. In aceasta categorie sunt incluse si intersectiile in care circulatia se desfasoara in sens giratoriu.
Articolul 56
La apropierea de o intersectie conducatorul de vehicul trebuie sa circule cu o viteza care sa ii permita oprirea, pentru a acorda prioritate de trecere participantilor la trafic care au acest drept.
Articolul 57
(1) La intersectiile cu circulatie nedirijata, conducatorul de vehicul este obligat sa cedeze trecerea vehiculelor care vin din partea dreapta, in conditiile stabilite prin regulament.
(2) La intersectiile cu circulatie dirijata, conducatorul de vehicul este obligat sa respecte semnificatia indicatoarelor, culoarea semaforului sau indicatiile ori semnalele politistului rutier.
(3) Patrunderea unui vehicul intr-o intersectie este interzisa daca prin aceasta se produce blocarea intersectiei.
(4) In intersectiile cu sens giratoriu, semnalizate ca atare, vehiculele care circula in interiorul acestora au prioritate fata de cele care urmeaza sa patrunda in intersectie.
Articolul 58
In cazul vehiculelor care patrund intr-o intersectie dintre un drum inchis circulatiei publice si un drum public, au prioritate acele vehicule care circula pe drumul public.
Articolul 59
(1) In intersectiile cu circulatie nedirijata, conducatorul de vehicul este obligat sa acorde prioritate de trecere vehiculelor care circula pe sine. Acestea pierd prioritatea de trecere cand efectueaza virajul spre stanga sau cand semnalizarea rutiera din acea zona stabileste o alta regula de circulatie.
(2) In intersectii, conducatorii vehiculelor care vireaza spre stanga sunt obligati sa acorde prioritate de trecere vehiculelor cu care se intersecteaza si care circula din partea dreapta.
(3) In intersectiile cu circulatie dirijata prin indicatoare de prioritate, regula prioritatii de dreapta se respecta numai in cazul in care doua vehicule urmeaza sa se intalneasca, fiecare intrand in intersectie de pe un drum semnalizat cu un indicator avand aceeasi semnificatie de prioritate sau de pierdere a prioritatii.
(4) Cand un semafor cu trei culori are o lumina verde intermitenta suplimentara, montata la acelasi nivel cu lumina verde normala a semaforului, sub forma unei sageti verzi pe fond negru, cu varful spre dreapta, aprinderea acesteia semnifica permisiunea pentru vehicule de a-si continua drumul in directia indicata de sageata, indiferent de culoarea semaforului electric, cu conditia acordarii prioritatii de trecere vehiculelor si pietonilor care au drept de circulatie.
SUBSECTIUNEA 8: Trecerea la nivel cu calea ferata
Articolul 60
(1) Participantii la trafic trebuie sa dea dovada de prudenta sporita la apropierea si traversarea liniilor de cale ferata curenta sau industriala, dupa caz.
(2) La trecerea la nivel cu o cale ferata curenta, prevazuta cu bariere sau semibariere, conducatorii de vehicule sunt obligati sa opreasca in dreptul indicatorului ce obliga la oprire, daca acestea sunt in curs de coborare ori in pozitie orizontala si/sau semnalele sonore si luminoase care anunta apropierea trenului sunt in functiune.
(3) La trecerea la nivel cu o cale ferata industriala, semnalizata corespunzator, conducatorii de vehicule sunt obligati sa se conformeze semnificatiei semnalelor agentului de cale ferata.
SUBSECTIUNEA 9: Autovehicule cu regim de circulatie prioritara
Articolul 61
(1) Au regim de circulatie prioritara numai autovehiculele prevazute la art. 32 alin. (2) lit. a) si b), atunci cand se deplaseaza in actiuni de interventie sau in misiuni care au caracter de urgenta. Pentru a avea prioritate de trecere, aceste autovehicule trebuie sa aiba in functiune semnalele luminoase si sonore.
(2) Conducatorii autovehiculelor apartinand institutiilor prevazute la art. 32 alin. (2) lit. a) si b) pot incalca regimul legal de viteza sau alte reguli de circulatie, cu exceptia celor care reglementeaza trecerea la nivel cu calea ferata, atunci cand se deplaseaza in actiuni de interventie sau in misiuni care au caracter de urgenta.
(3) Cand pe drumul public circulatia este dirijata de un politist rutier, conducatorii autovehiculelor prevazute la alin. (1) trebuie sa respecte semnalele, indicatiile si dispozitiile acestuia.
Articolul 62
(1) La intrarea in intersectiile unde lumina rosie a semaforului este in functiune ori indicatoarele obliga la acordarea prioritatii de trecere, conducatorii autovehiculelor prevazute la art. 61 alin. (1) trebuie sa reduca viteza si sa circule cu atentie sporita pentru evitarea producerii unor accidente de circulatie, in caz contrar urmand sa raspunda potrivit legii.
(2) Cand doua autovehicule cu regim de circulatie prioritara, care se deplaseaza in misiune avand semnalele luminoase si sonore in functiune, se apropie de o intersectie, venind din directii diferite, vehiculul care circula din partea dreapta are prioritate.
SUBSECTIUNEA 10: Oprirea, stationarea si parcarea
Articolul 63
(1) Se considera oprire imobilizarea voluntara a unui vehicul pe drumul public, pe o durata de cel mult 5 minute. Peste aceasta durata, imobilizarea se considera stationare.
(2) Nu se considera oprire:
a) imobilizarea vehiculului atat timp cat este necesara pentru imbarcarea sau debarcarea unor persoane, daca prin aceasta manevra nu a fost perturbata circulatia pe drumul public respectiv;
b) imobilizarea autovehiculului avand o masa totala maxima autorizata de pana la 3, 5 tone, atat timp cat este necesar pentru operatiunea de distribuire a marfurilor alimentare la unitatile comerciale.
(3) Pentru autovehiculele care transporta marfuri, altele decat cele prevazute la alin. (2) lit. b), administratorul drumului public impreuna cu autoritatile administratiei publice locale, cu avizul politiei rutiere, vor stabili programe sau intervale orare pe timpul noptii, in care oprirea sau stationarea este permisa pentru distribuirea marfurilor.
(4) Se considera parcare stationarea vehiculelor in spatii special amenajate sau stabilite si semnalizate corespunzator.
(5) Vehiculul oprit sau stationat pe partea carosabila trebuie asezat langa si in paralel cu marginea acesteia, pe un singur rand, daca printr-un alt mijloc de semnalizare nu se dispune altfel. Motocicletele fara atas, mopedele si bicicletele pot fi oprite sau stationate si cate doua, una langa alta.
Articolul 64
(1) Politia rutiera poate dispune ridicarea vehiculelor stationate neregulamentar pe partea carosabila. Ridicarea si depozitarea vehiculelor in locuri special amenajate se realizeaza de catre administratiile publice locale sau de catre administratorul drumului public, dupa caz.
(2) Contravaloarea cheltuielilor pentru ridicarea, transportul si depozitarea vehiculului stationat neregulamentar se suporta de catre detinatorul acestuia.
(3) Ridicarea vehiculelor dispusa de politia rutiera in conditiile prevazute la alin. (1) se realizeaza potrivit procedurii stabilite prin regulament.
Articolul 65
Cazurile si conditiile in care oprirea, stationarea sau parcarea pe drumul public este permisa se stabilesc prin regulament, in conformitate cu prevederile prezentei ordonante de urgenta.
SUBSECTIUNEA 11: Circulatia vehiculelor destinate transportului de marfuri sau transportului public de persoane
Articolul 66
(1) Atestatul profesional este obligatoriu pentru conducatorul autovehiculului care efectueaza transport de marfuri periculoase, transport public de persoane, transport in cont propriu de persoane cu microbuze si autobuze, transporturi agabaritice, precum si pentru autovehiculele de transport marfa cu masa maxima autorizata mai mare de 3, 5 tone, care circula in trafic intern si international.
(2) Prevederile alin. (1) nu se aplica conducatorilor de autovehicule apartinand Ministerului Afacerilor Interne, Ministerului Apararii Nationale, Serviciului Roman de Informatii, Serviciului de Protectie si Paza si Administratiei Nationale a Penitenciarelor.
(3) Conditiile de obtinere a certificatului de atestare profesionala se aproba prin ordin al ministrului transporturilor, constructiilor si turismului, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
(4) Certificatul de atestare profesionala care confera titularului dreptul de a efectua activitatea pentru care a fost eliberat este valabil numai insotit de permisul de conducere corespunzator categoriei din care face parte vehiculul condus.
Articolul 67
Se interzice transportul pe drumurile publice al marfurilor si produselor periculoase in vehicule care nu au dotarile si echipamentele necesare sau care nu indeplinesc conditiile tehnice si de agreere prevazute in Acordul european referitor la transportul rutier international al marfurilor periculoase (A.D.R.), incheiat la Geneva la 30 septembrie 1957, la care Romania a aderat prin Legea nr. 31/1994, ori pentru care conducatorul vehiculului nu detine certificat A.D.R. corespunzator.
Articolul 68
(1) Autovehiculul care transporta marfuri sau produse periculoase poate circula pe drumurile publice numai in conditiile prevazute de reglementarile in vigoare.
(2) Vehiculele care, prin constructie sau datorita incarcaturii transportate, depasesc masa si/sau gabaritul prevazute de normele legale pot circula pe drumul public numai pe traseele stabilite de administratorul drumului public sau, dupa caz, de autoritatile administratiei publice locale, cu respectarea prevederilor legale in vigoare.
Articolul 69
Autovehiculele cu mase si/sau gabarite depasite, cele care transporta marfuri sau produse periculoase, precum si cele de insotire trebuie sa aiba montate semnalele speciale de avertizare cu lumina galbena, prevazute la art. 32 alin. (1) lit. c), iar conducatorii acestora trebuie sa le mentina in functiune pe toata perioada deplasarii pe drumul public.
Vrei poveste iti dau eu un cosmar tip previziune! O zi obisnuita de vara ca ori care alta dar in acea zi era si o sarbatoare, veselie totul e bine pana cand se lasa seara, eram pe afara cu prieteni pe langa un bar toti asezati pe bordura da langa asfalt la fel bucurie, distractie in bar ( noi aveam raza vizuala pana la capatul cela-lant de sat adica se vedea sirul de lumini ), la un momenta dat am auzit o serie de Sunete foarte ciudate si furioase peste o ora sirul de lumini incepe sa se stinga repede in fata unui nor cenusiu spre negru pana la ultimul stalp de iluminat unde eram noi ( la noi nu s-a stins ) la un moment dat un sunet de panica iese din BAR (!?!) cei de langa mine parca sau evaporat eu am ramas pe loc, oameni din bar au iesit imediat dupa ce sa evacuat cladirea peste 5 minute ....lumina incepe sa "palpaie" intru-n mod infricosator, acea ceata iesea din bar dupa ce lumina s-a stins in bar, iese o silueta de DEMON m-am speriat am ramas pe loc nu puteam sa ma misc se invarte pe langa mine ( eu in somn mi-am luat in mana cruciulita de la gat ) si a incercat sa ma atace ( parca vroia sa ma spintece ) ma rastit la el cu cruciulita si am rostit in somn cat si in cosmar cuv PIEI l-am orbit si sa evaporat de o data se deschidese cerul si o lumina aurie se abatuse deasupramea si mi-a spus "-Apocalipsa lui Ioan 11:13 -Citesteo bine si ai sa afli raspunsul la toate!" si asa am facut adoua zi cei drept m-am speriat ca totul sa legat cosmarul dar si versetul din BIBLIE! SPER CA ITI VEI DA SEAMA CE AM TRAIT SI ASVREA CA SI TU SA PATESTI ASA SI AI SA VEZI CE SENTIMENT PLACUT TE APASA CAND ITI DAI SEAMA CA DUMNEZEU SI ISUS EXISTA!
Nu stiu cat de adevarat este dar am vazut intr-un film "dezmortizarea lui emily rose" ca ora trei este ora vrajotoarelor! apropo imi place povestea (y)
Aceasta poveste este adevarata. Intr-o central parasita din Bucuresti se audeau sunete stranii. Ambrentele erau inexistente. Este si acum in viata. Isi ascunde urmele la perfectie, este de negasit. Are un cutit de 30 de cm ornat cu poloniu pentru a nu scapa cu viata. Il cheama SpiriCeagus si este atat de periculos incat in acea central a ucis 800 de oameni. Iti urez noroc sa nu dai de el. Este atat de piternic incat ar putea ridica 500000 KG cu in deget. O sa omoare pe oricine intra in raza lui de actiune. Este dependent de comis crime. El isi mananca victimele. Acea fabrica e radioactive si fantomele celor ucisi il vor ajuta sa ii manance pe toti cei din acea raza. Este CA o gaura neagra a crimei perfectie. Este atat de rezistent incat pielea sa e formata dintr-un aliaj de titaniu osmiu thoriu si poloniu. El vrea sange si ii va prinde pe toti cei din raza de actiune. Bafta la a scapa de el. Daca iesiti din raza de actiune, va veni peste tot pe planeta si te va manca.
Am sa zic dar e foarte scurta
eram la o prietena din bloc si multi oameni ziceau ca e bantuit...
dar m-am dus la fata aia si a batut ceneva la usa
cine e
cine eee
nu era nimen neam uitat in stanga in dreapta in sus si in jos si apoi am iesit pe hol neam uitat in jos nu era nimeni
nu puteam sa ne uitam in sus ca eram la ultimul atej si ni sor aratat un cutit
dar la noi in bloc au cazut 2 oameni si ne-am facut cruce si ne-am dus in casa cu fiori in noi
Bunica mi-a povestit ca tatăl ei ieșise de la servici apoi a văzut un cal alb si unul roșu eu zic ca era un înger si ăla rău el s-a trezit într-un Șanț cu hainele rupte si murdar el s-a trezit la ora 5 dimineața REAL
Ai report pentru aceasta postare. nu ai voie sa dai funda ca așa vrei tu. se da la răspunsul castigator
Salut boss uite povestea mea pentru tine
A fost odata un monstru negru ca noaptea colti rosi ca Sangele.
Avea gheare de lama subtire dar puternic erau de ne indoi oricum.El hoinarea in intuneric avea 6 ochi.
intr-o zi a iesit la lumina dar lumina il ranea asa ca a luat intunericul cu el era nemilos cand se intalnea cu oameni incet incet...incet...de tot mergea si mergea si distrugea sate era de neinvins. Intro zi s-a gandit sa se integreze un pic, El se numea(monstrul) Saladon.in urmatoarea zi s-a intalnit cu niste calatori sa integrat foarte bine un om de metal un vampir o vrajitoare si un elf razboinic ei erau vanatori de recompese
dar monstrulsa saturat iea omorat dar dupa ce ia omorat a avut un ghinion a primit un blestem un vrajitor ia luat existenta corporala acum este doar o fantoma ca slender dar el este adevarat se spune ca el este cel ce da viata si cel ce ia viata
! AVETI GRIJA COPII POADTE VA URMARESTE CHIAR ACUM!
gata atat nu e obligatoriu sa faci acest lucru ====== \/ iti mai dau si mantra de chemare a lui Salladon
mergi in baie pune apa in cada si inchide toate luminile si daca simti pe cineva aproape de tine mergi in camera ta si lasa apa asa cum este si aprinde o lumanare daca surpavietuiesti pana la ora 3 dimineat se spune ca vei putea sa vezi totul cu o secunda inainte sa se intample.