Eu asa fac:
-calc ambreiajul si o scot din viteza, bag cheia in contact dupa care o pornesc si las cheia... ca sa revina si sa se dezactiveze electromotorul( la modelele mai vechi!)
- daca nu sunt in am mea, incep sa reglez oglinzi, scaune, lumina, radio, ma uit si in bord sa nu fie vreo lumina rosie si sa fie totul ok
- imi pun centura
-apas frana de picior si las frana de mana
-restul ii cu asiguratul pe afara ca nu ai nicio prioritate, si semnalizez
- o bag in viteza(cred ca stii ca trebuie sa calci ambrteajul?!?), diselul se accelereaza pana la 2000 ture/min inainte sa lasi ambreajul incet iar cand vezi ca masina o ia din loc trebiue sa o ajuti si mai mult din acceleratie.
Hasta la vista, baby!
Sunt aceeasi pasi ca la orice alta masina, diferenta fata de un motor pe benzina e ca nu trebuie turata atat de tare.
pe scurt ambreiezi, pornesti motorul, bagi in I-a, iei piciorul de pe ambreiaj si accelerezi concomitent
* Bagi cheia in contact
* Maneta pe liber
* Tii frana apasata
* Pornesti motorul
* Apesi ambreiajul si bagi in viteza 1
* Ridici usor ambraiajul pana cand masina incepe sa tremure putin
* Apesi usor acceleratia si dai drumul ambreiajului (foarfeca)