anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salutare, am o mare provlema. Trebuie sa va spun de la inceput. Sunt student in anul 3 si pana in decembrie am stat intr-un camin studentesc de lux pana sa imi vina un drogat coleg de camera, dupa care m-am mutat intr-un camin sa fiu aproape de prietena mea si la insistentele ei in ianuarie m-am mutat cu ea in camin si un coleg de facultate mi-a cedat locul lui pentru ca el a plecat din camera din cauza lor si ei sunt amandoi la teologie studenti, unu la master care bea in fiecare zi si celalalt care e in al treilea an de anul 2 care fumeaza in camera si eu am astm bronsic si ma sufoc usor. Amandoi isi bat joc de mine, am cedat psihic, prietena mea imi zice ca sunt mai aiurit de felul meu si nu vreau sa ii zic ce patesc cu astia. Ala care e la master cand e beat face glume proaste, cand se enerveaza sare cu cutitu la mine, nu stiu daca o face sa ma sperie dar eu sunt speriat sa ma gandesc ca pot fi distrus psihic de niste viitori preoti. Cand prietena mea e singura in camera un week-end ma mai cheama la ea ca stie ca nu o duc bine cu colegii de camera dar nu stie tot ce patesc eu. Colegu ala de la master cand e beat parca e demonizat, a doua zi dimineata cand e mahmur se ia de mine tot timpul ca de ce ma trezesc asa devreme, eu mai tarziu de 8 nu mai pot dormi. Eu stau in camera numai seara, vin la 11 si plec dimineata si in camera stau ziua cand ei se duc la servici. Am cedat psihic, nu mai sunt cum eram inainte, am nevoie de ajutor. Faza naspa e ca amandoi se au bine cu administratorul caminului si nu pot sa fac nimic crying. Va rog dati-mi un sfat ce sa fac ca sunt terminat. Ce sa fac?

8 răspunsuri:
| cristimihailov a răspuns:

E momentul sa cumperi niste vomitive foarte puternice. De asenenea si niste laxative crunte. Cred ca bautura este un loc ideal in care sa le vezi in actiune.

| untu a răspuns: