anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salutare, am o mare provlema. Trebuie sa va spun de la inceput. Sunt student in anul 3 si pana in decembrie am stat intr-un camin studentesc de lux pana sa imi vina un drogat coleg de camera, dupa care m-am mutat intr-un camin sa fiu aproape de prietena mea si la insistentele ei in ianuarie m-am mutat cu ea in camin si un coleg de facultate mi-a cedat locul lui pentru ca el a plecat din camera din cauza lor si ei sunt amandoi la teologie studenti, unu la master care bea in fiecare zi si celalalt care e in al treilea an de anul 2 care fumeaza in camera si eu am astm bronsic si ma sufoc usor. Amandoi isi bat joc de mine, am cedat psihic, prietena mea imi zice ca sunt mai aiurit de felul meu si nu vreau sa ii zic ce patesc cu astia. Ala care e la master cand e beat face glume proaste, cand se enerveaza sare cu cutitu la mine, nu stiu daca o face sa ma sperie dar eu sunt speriat sa ma gandesc ca pot fi distrus psihic de niste viitori preoti. Cand prietena mea e singura in camera un week-end ma mai cheama la ea ca stie ca nu o duc bine cu colegii de camera dar nu stie tot ce patesc eu. Colegu ala de la master cand e beat parca e demonizat, a doua zi dimineata cand e mahmur se ia de mine tot timpul ca de ce ma trezesc asa devreme, eu mai tarziu de 8 nu mai pot dormi. Eu stau in camera numai seara, vin la 11 si plec dimineata si in camera stau ziua cand ei se duc la servici. Am cedat psihic, nu mai sunt cum eram inainte, am nevoie de ajutor. Faza naspa e ca amandoi se au bine cu administratorul caminului si nu pot sa fac nimic crying. Va rog dati-mi un sfat ce sa fac ca sunt terminat. Ce sa fac?

8 răspunsuri:
| cristimihailov a răspuns:

E momentul sa cumperi niste vomitive foarte puternice. De asenenea si niste laxative crunte. Cred ca bautura este un loc ideal in care sa le vezi in actiune.

| untu a răspuns:

Vorbeste cu administratorul caminului sau cu rectorul facultatii sau fa o cerere pentru rezolvarea problemelor pe care le ai cu acesti seminaristi! Cel care bea si cel care fumeaza nu au ce cauta la facultatea de teologie, ca nu pot fi viitori preoti buni de hirotonit! Trebuie sa plece sau sa fie exmatriculat!

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Pe administrator îl doare în cot, dar dacă află rectorul, pot fi exmatriculați. Parcă se cerea o conduită în domeniul ăsta. Indiferent ce vei face, e bine să ai niște filmări cu ei că nu se știe... Când îi filmezi, fă-o discret.

| alex495 a răspuns:

Poti sa te muti in alta camera. Cauti un tip care cauta tutun si bautura in fiecare seara si faci schimb de loc cu el. Mai poti vorbi cu administratorul sa faca el asta daca nu prea cunosti pers prin camin. Ai mai putea sa dormi cu iubita ta, nu e o chestie wow, asa fac normal cuplurile in camin

| kavasaki99 a răspuns:

Primul pas vorbeste cu prietena ta deschis nu-i ascunde lucruri. dupa vorbeste cu administraturu sau cu cine are putere si roaga-l sa iti schimbe camera. in cel mai rau caz schimbati caminul nu trebuie sa fii cataie de joc a nimanui. Ps: faza cu, cuțitu il poți denunta la police!

| Hutzy95 a răspuns:

Mi-am facut bagajele azi ca vreau sa ma mut si am vorbit cu prietena mea. Acum ea vrea sa ma lase, imi zice ca sunt iresponsabil si ca ma lasa. Sunt total distrus acum psihic crying

| Hutzy95 a răspuns:

Cu prietena mea am rezolvat neintelegerea care era. Oricum zilele astea trebuie sa ma mut din camera

| 2k1 a răspuns:

Parerea mea e ca trebuie sa vorbesti cu administratorul. Nu conteaza cat de bine se inteleg ei cu administratorul, e vorba de sanatatea ta aici, eventual incearca sa ii filmezi/inregistrezi ca sa ai si dovada.