anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Stie cineva cum se pot castiga bani sau puncte pe site-ul www.stardoll.com.please informati-ma si cum poti deveni un super sstar! Mutumesc!

Răspuns Câştigător
| DeeaPustoaica a răspuns:

Daca ai intre 7-16 ani prezinta-te la auditiile disney. Detalii pe www.jetix.ro (intra automat pe disney.ro)

9 răspunsuri:
| DeeaPustoaica a răspuns:

Mercy ca ai ales raspunsul meu ca fiind castigator :*:*:*

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Can am zis super star ma refeream la super starul acela de pe site. poti beneficia de mai multe chestii! Am auzit si eu de auditiile acelea. dar... e ceva complicat! Nu pot sa explic! Mai zic odata a deveni super star acolo pe acel site(www.stardoll.com

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Da...si eu am un cont pe stardoll.trebuie sa trimiti un mesaj care costa doi euro.cum iti dechizi contul tau.sub imaginea ta scrie mare more stardollars. apesi si iti apare become a superstar. apasa acolo si depinde cum vrei sa platesi (poti si cu cardul). automat vei primi si bani

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Poti sa dai clik pe ubdade now si acolo jos scrie ceva de genu:text mesaje si daca dai acolo iti scrie sa timiti un mesaj la un nr un cod...si timiti iti trebuie 2 euro sa ai pe tel.si ti ea si te face superstar

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Mmyhaelutzaa ia id meu robertamalina@yahoo.com

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Mai poti obtine 1 ban pe zi fara sa fi SuperStar

Daca votezi :

* o CoverGirl
*un Album
* o poza
* o costumatie de la CATwalk
* o creatie de la Design Studio

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Pot sa iti explic eu doar daca ai id da-mi-l si inti explic.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Roxie_happy3
cine stie cum pot deveni superstar si cum pot juca acolo la dolls and games sa`mi dea add sa`mi explice!
va roghappy

| GagaDya a răspuns:

Ca sa fii super star trebuie sa platesti cu bani reali...da acolo sus la upgrade si vei vedea ofertele.