Nu pot spune ca e un lucru pe care il fac foarte bine dar ma pricep la calculatoare destul de bine si am ca hobby electronica dar sunt inca incepator deoarece e destul de grea. Si la matematica ma descurc destul de bine, imi plac materiile logice dar nu pot spune ca am 10 pe linie.
Pai nu pot zice ca e un lucru asa pe care il practic foarte bine dar imi place si continui sa invat... Limbile straine... in special engleza ma rog, mai fac si germana, spaniola, italiana, portugheza
Nu ma pricep la nimic.Pana acum ceva timp credeam ca am talent la desen si la muzica. M-am inselat pentru ca am atat cat are si resul lumii.Nu ma pricep nici la vorbit, nu ma pricep nici sa imi fac prieteni.Intr-un cuvant(sau in 2 cuvinte):sunt varza...
@paul27 - Acele lucruri sunt practicate de foarte multi adolescenti, inclusiv eu, cred ca pot fi numite chiar reflexe
Ma pricep cel mai bine la dat sfaturi
Ar fi ceva daca as putea sa le urmez si eu pe cele care le primesc dar sunt prea incapatanata sa o fac
Ma pricep la geografie destul de bine, sunt indragostita de Norvegia
Ma pricep sa-mi creez probleme
Da, ultima e calitatea mea principala
Ii fac pe cei de langa mine sa rada, sunt prieten cu toti, nu am nici un dusman, eu ii impac cand se cearta.
Pot spune ca am o cultura muzicala putin mai dezvoltata decat a altora, de aceea vreau sa ma apuc sa creez niste muzica.
Si ma mai pricep la tenis de masa.
Aaa si inca ceva.Imi dau seama imediat cu ce om stau de vorba, ce fel de om e, daca minte sau spune adevarul, daca exagereaza sau nu.
Ma pricep sa vorbesc cu cei din jur, sa-i consolez atunci cand sunt suparati. Ma pricep la fotbal si alte chestii... Nu sunt chiar talente - nu cred ca am asa ceva... sau am?
Ma pricep f bine in mai multe chestii: sa fac portrete in grafit sa pun prize, intrerupatoare, candelabre (am invatat de nevoie) amenajari interioare, renovari.
Pasiunile mele si lucrurile la care ma price cel mai bine sunt scrisul (compuneri, publicitate etc ) si dansul.