Pentru al treilea an consecutiv, Sistemul Coca-Cola din România, în parteneriat cu Primăria Capitalei, Green Revolution și Federația Română de Ciclism și Triatlon, a organizat turul ciclist pentru amatori „Bicicleta roşie”, ce a avut loc sâmbătă 16 iulie, în Parcul Izvor, începând cu ora 20:00.
Peste 15.000 de amatori de ciclism și nu numai, s-au înscris în concursul organizat pe site-ul campaniei www.bicicletarosie.ro pentru a câștiga o bicicletă roșie Coca-Cola. Dintre aceştia, 300 de norocoși au fost selectați prin tragere la sorți și conform regulamentului, au câștigat o bicicletă roșie și o cască de protecție. În total, peste 1000 de iubitori de mișcare au participat la turul ciclist pentru amatori „Bicicleta roșie”, organizat de Sistemul Coca-Cola și partenerii săi, în Parcul Izvor.
„O viaţă activă este esențială pentru a ne simți bine fizic și mental. Sistemul Coca-Cola din România susține numeroase evenimente sportive și inițiative care oferă tuturor posibilitatea de a se implica în activități fizice. Prin sprijinirea turului ciclist “Bicicleta roșie” Sistemul Coca-Cola România își respectă promisiunea de a promova activitatea fizică și un stil de viață sănătos.”, afirmă Petre Şandru, Commercial Manager, Coca-Cola România, Bulgaria, Moldova şi Albania.
În timpul desfășurării turului ciclist, specialistul în medicină sportivă Dr. Alin Popescu a oferit tuturor participanților informații despre importanța hidratării, hidratarea echilibrată și caracteristicile unui stil de viață activ.
“Stilul de viaţă modern impune o schimbare în activitatea fizică de zi cu zi. Trebuie să profităm de fiecare moment pentru a face puţină mişcare: în drum spre serviciu sau spre şcoală, la birou, în pauza de masă, acasă, în timpul liber. Toate acestea impun o hidratare bună care ne ajută să fim în formă fizică şi psihică. De aceea trebuie să fim mai atenţi ca atunci când facem mişcare să ne hidratăm mai bine decât atunci când suntem în repaos”, spune Dr. Alin Popescu.
Despre Compania Coca-Cola
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, oferind consumatorilor din întreaga lume aproape 500 de mărci de băuturi răcoritoare. Alături de Coca-Cola, recunoscută ca fiind cea mai valoroasă marcă din lume, compania comercializează o gama variată de produse ce include băuturi răcoritoare carbogazoase, băuturi rcoritoare cu conţinut caloric scăzut, ape minerale, sucuri de fructe, nectaruri, ceaiuri ready-to-drink, băuturi energizante, cafea ready-to-drink etc. Având cea mai mare reţea de distribuţie din lume, compania Coca-Cola este prezentă în peste 200 de ţări, consumul produselor companiei depăşind 1.6 miliarde de porţii pe zi. Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului îconjurător, conservarea resurselor şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola HBC Romania (CCH), parte din Grupul Coca-Cola Hellenic, care îmbuteliaza şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România).
Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul