Bună!
Încearcă să îţi schimbi e-mailul.
Dă la Setările contului meu
http://www.tpu.ro/setarile-contului-meu/
După acolo îţi arată e-mailul tău şi mai jos e-mailul pe care vrei să îl pui
Alege o adresa de e-mail sau gmail şi pune-o în locul ei.
Verifica inclusiv in folderul de spam/junk.
Daca problema persista, asteptam un semn de la tine la contact@tpu.ro
Alexandra - TPU
Bună!
Cel mai probabil, este o eroare de server...
Ar fi trebuit să primeşti un e-mail de confirmare a contului!
Teoretic, trebuie să îţi accesezi contul de e-mail cu care te-ai înscris pe TPU şi acolo ai un link de confirmare ( dai click pe el, NU trebuie să trimiţi nici un mesaj )!
Verifică şi în folderul de "Spam"...
"15. De ce nu mai pot posta intrebari si raspunsuri?
Daca ai postat 10 intrebari si raspunsuri, dar nu mai poti continua, e din cauza ca nu ti-ai confirmat adresa de e-mail. Poti solicita retrimiterea mesajului pentru confirmarea adresei de e-mail de la Editare date profil." - SURSA :
http://www.tpu.ro/intrebari-frecvente#15
Dacă, totuşi, nu reuşeşti să găseşti/primeşti acel e-mail, atunci trimiţi un mesaj din secţiunea "Contact" - colţul dreapta sus, ori de la linkul :
http://www.tpu.ro/contact
Toate cele bune.