Pentru a răspunde la întrebări fără probleme trebuie să îţi confirmi adresa de mail. Intri în contul tău la "Setările contului meu" şi vei vedea următorul text: "Nu ai adresa de email confirmată. Click aici să îţi confirmi adresa". Apeşi pe cuvântul "aici" (oranj). Pe adresa cu care te-ai înregistrat vei primi un mesaj cu un link pentru a o confirma (ar fi bine să verifici şi în "Spam"; însă uneori mail-ul nu ajunge imediat, ci trebuie să aştepţi câteva ore sau zile). Apeşi pe link-ul respectiv şi adresa este confirmată.
Există însă posibilitatea ca adresa ta de mail să nu fie una corectă şi să nu primeşti mesajul de confirmare.
În acest caz, ar fi bine să îţi schimbi adresa de mail cu una funcţională şi pe care să te poţi loga. Poţi face acest lucru direct din contul tău la secţiunea "Setările contului meu" - "Editează emailul", unde poţi adăuga noua ta adresa de mail.
Succes.
Bună!
Ar fi trebuit să primeşti un e-mail de confirmare a contului ( trimis "instant" de serverul TPU )!
Teoretic, trebuie să îţi accesezi contul de e-mail cu care te-ai înscris pe TPU şi acolo ai un link de confirmare ( dai click pe el, NU trebuie să trimiţi nici un mesaj )!
Verifică şi în folderul de "Spam"...
"15. De ce nu mai pot posta intrebari si raspunsuri?
Daca ai postat 10 intrebari si raspunsuri, dar nu mai poti continua, e din cauza ca nu ti-ai confirmat adresa de e-mail. Poti solicita retrimiterea mesajului pentru confirmarea adresei de e-mail de la Editare date profil." - SURSA :
http://www.tpu.ro/intrebari-frecvente#15
Dacă, totuşi, nu reuşeşti să găseşti/primeşti acel e-mail, atunci trimiţi un mesaj din secţiunea "Contact" - colţul dreapta sus, ori de la linkul :
http://www.tpu.ro/contact
Toate cele bune.
Ionut299273 întreabă: