| PrettyDollRock a întrebat:

LoL nici macar brigaela nu e junior.
ce tb sa faci ca sa ajungi junior?
Si junior e mai slab ca senior?

Răspuns Câştigător
| gmxromania78 a răspuns:

Junior esti de prima data, si junior e foarte slab ca senior
Daca vrei sa fii senior v-a trebuii sa ai 100 de raspunsuri si expert 500 de raspunsuri! Daca nu esti inca junior nu stiu care-i treaba, ca eu am fost junior de cand am creeat contul!

7 răspunsuri:
| HeiligKreuzAchtAcht a răspuns:

Deci vei fi junior pana cand vor trece 10 zile dupa crearea contului si vei posta 100 raspunsuridupa care vei fi senior!

| EmaS a răspuns:

Juniorii sunt cei incepatori care inca nu au 100 de raspunsuri.Tu esti senior, inseamna ca ai drept de vot, de a trimite mesaje.Vezi mai mult informatii aici:



http://www.tpu.ro/blog/?p=2183 juniori seniori

| alessia5158 a răspuns:

Statutul de "junior" pe TPU este un statut inferior celui de "senior" ---avand statut de "junior" nu poti vota, nu poti raporta si nu poti trimite mesaje private altui utilizator.

| TeoPT a răspuns:

Junior este inferior Seniorului.
Junior este orice utilizator care își face cont pe TPU, care are sub 100 de răspunsuri și 10 zile de activitate.

Baftă

ÉrotiqueConseils
| ÉrotiqueConseils a răspuns:

Brigaela nu este junior, pentru că are peste 100 de răspunsuri și peste 10 zile de activitate pe site, adică este senior!
Userul senior e superior userului junior.
Baftă!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pai ia gândeşte şi tu logic.
Nu e clar că juniorul e inferior, senior însemnând mai mare, bâtrân?
Pentru a ajunge senior, trebuie să ai minim 10 zile şi 100 de răspunsuri. Un senior este superior juniorului prin faptul că el poate vota răspunsuri, raporta şi trimite mesaje private. Un junior nu poate face toate astea până se transformă în senior.

| xCatastrophe a răspuns:

SA ai 10 zile activitate si 100 raspunsuri daca vrei sa fii senior