Pentru a răspunde la întrebări fără probleme trebuie să îți confirmi adresa de mail. Intri în contul tău la "Editare profil" și vei vedea următorul text: "Nu ai adresa de email confirmată. Click aici să îți confirmi adresa". Apasă pe cuvântul "aici" (oranj)! Pe adresa cu care te-ai înregistrat vei primi un mesaj cu un link pentru a o confirma (ar fi bine să verifici și în "Spam". Însă atenție, uneori mail-ul nu ajunge imediat, ci trebuie să aștepți câteva ore sau zile). Apeși pe link-ul respectiv și adresa este confirmată. Există însă posibilitatea ca adresa ta de mail să nu fie una corectă și să nu primești mesajul de confirmare.
În acest caz ar fi bine să îți schimbi adresa de mail cu una funcțională și pe care să te poți loga. Poți face acest lucru direct din contul tău la secțiunea "Editare date logare", unde poți adăuga noua ta adresa de mail.
Succes.
Poate ca ai facut o mica greseala de genu:
exemplu_tpu@yaho.com
Deci poate ai facut o greseala de genu sa uiti un o. Dupa cum vezi ca sa te loghezi iti cere email nu iti cere numele de utilizator.Cred ca e mai diferit dar nu stiu daca e mai bine sau mai rau.