Bună!
Dacă îţi scrie că "Adresa de email a fost modificata. Trebuie sa te logezi in contul tau cu noua adresa de email", înseamnă că ţi-ai SCHIMBAT adresa de e-amil ( sau ai trecut-o greşit ) şi trebuie confirmată acea adresă ( ultima pe care ai pus-o )...
Verifică ce adesă ai trecut : dacă e greşită, atunci nu ai cum intra pe acel mail şi nu o poţi confirma.
TREBUIE să-ţi confirmi adresa de e-mail cu care ţi-ai făcut contul pe TPU!
Ar fi trebuit să primeşti un e-mail de confirmare a contului ( trimis "instant" de serverul TPU )!
Teoretic, trebuie să îţi accesezi contul de e-mail cu care te-ai înscris pe TPU şi acolo ai un link de confirmare ( dai click pe el, NU trebuie să trimiţi nici un mesaj )!
Verifică şi în folderul de "Spam"...
"15. De ce nu mai pot posta intrebari si raspunsuri?
Daca ai postat 10 intrebari si raspunsuri, dar nu mai poti continua, e din cauza ca nu ti-ai confirmat adresa de e-mail. Poti solicita retrimiterea mesajului pentru confirmarea adresei de e-mail de la Editare date profil." - SURSA :
http://www.tpu.ro/intrebari-frecvente#15
Dacă, totuşi, nu reuşeşti să găseşti/primeşti acel e-mail, atunci trimiţi un mesaj din secţiunea "Contact" - colţul dreapta sus, ori de la linkul :
http://www.tpu.ro/contact
Toate cele bune.
Ionut299273 întreabă: