Pentru a răspunde la întrebări fără probleme trebuie să îți confirmi adresa de mail. Intri în contul tău la "Editare profil" și vei vedea următorul text: "Nu ai adresa de email confirmată. Click aici să îți confirmi adresa". Apasă pe cuvântul "aici" (oranj)! Pe adresa cu care te-ai înregistrat vei primi un mesaj cu un link pentru a o confirma (ar fi bine să verifici și în "Spam". Însă atenție, uneori mail-ul nu ajunge imediat, ci trebuie să aștepți câteva ore sau zile). Apeși pe link-ul respectiv și adresa este confirmată. Există însă posibilitatea ca adresa ta de mail să nu fie una corectă și să nu primești mesajul de confirmare.
În acest caz ar fi bine să îți schimbi adresa de mail cu una funcțională și pe care să te poți loga. Poți face acest lucru direct din contul tău la secțiunea "Editare date logare", unde poți adăuga noua ta adresa de mail.
Succes.
Noname am cautat in fiecare coltisor spam inbox si adresa aia o am de un an(mergea perfect la altele)...ce se intampla?
K mersi scuze de deranj
Am rezolvat am schimbat clientul de mail, are yahoo probleme se pare
Da, cu yahoo apar mai mereu probleme de acest gen.
Cu plăcere. : )
În acest caz, trimite un mesaj la Contact şi roag-o pe Cristina să te ajute.
Ai cautat si in Spam?
Daca tot nu-l gasesti scrie un mesaj din CONTACT si expune problema si o sa ti-l trimita.
Buna!
Cel mai bine este sa trimiti un mesaj la Contact.
http://www.tpu.ro/contact
Te pup!
Mersi dar am rezolvat trebuia sa te uiti putin mai sus