anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Utilizatorii care raspund la o singura categorie (cel mai mult) lucreaza in domeniu? Am inteles ca sunt profesori, medici pe aici. Avem o lista cu ei?

Răspuns Câştigător
| Dumnezău a răspuns:

Mie imi place sa bat campii la A&C, S&F si la LPS, cand gasesc intrebari despre politica.Pe-acolo imi duc veacul de obicei, pe TPU.Insa asta nu ma face filosof, boem sau analist politic.

Brigaela-medic
ardnaxur1961-profesoara de romana si franceza
Abh-profesor
psiholoaga-psiholog
ioandelasal-fost avocat, actualmente lasat la vatra
Hombre-caprar

De astia stiu sigur, mai sunt si altii, pe care nu mi-i amintesc.

| Azm a răspuns (pentru Dumnezău):

Mai sint citiva profesori si juristi, plus doi stomatologi si inca un psiholog, un horticultor, citva ingineri si doi veterinari (dintre cei ramasi, mai e o pleiada care s-a retras incet incet). Evident ca dintre cei ramasi, ramine de vazut cit or sa mai stea si ei, pentru ca nivelul site-ului e in contiuna cadere.

9 răspunsuri:
| мιнαɛℓα36 a răspuns:

Eu cunosc un tractorist, doi zidari, cativa instalatori, un marinar si multi bagatori de seama big grin

| Hombre a răspuns:

Am spus eu ca sunt filozof, tu spui asta!? nu vezi ca Dumnezeu a spus ce meseria am, caprar. Dar tu ce invarti mai ciofligare, sticle goale si nici nu te cunosc ca user, probabil esti nereprezentativ laughing

| Hombre a răspuns:

Nu vezi bai Funky emoticalul din coada, aia inseamna ca m-am suparat? Sa-ti ei capre daca asta ai inteles si nu poti sa cunosti pe toata lumea. rolling on the floor

| MrAngelus a răspuns:

Pe aici majoitatea sunt tineri, ce sa caute profesorii si medicii pe aici? N_o sa gasesti nicaieri o lista cu ei. Eu raaspund cel mai des la categoria "Muzica" si nu sunt DJ, cantaret etc. Raspund mult pentru ca-mi place acel domeniu

| Hmmmm a răspuns:

Lui Dumnezau ii plac muntii, deci ai dreptate, va ajunge sus, pe cele mai inalte culmi.

| Iubibilăă a răspuns: