| Flav a întrebat:

Am auzit o stire ca cica Romania trece printr-o criza de piloti. Acum, stau si ma intreb si nu inteleg ceva. Daca nu prea avem piloti, n-ar trebui sa fim si-n crize de parasute? Sau procesul asta merge invers-proportional?

11 răspunsuri:
nony
| nony a răspuns:

laughing @ Flav, e greu de tot sa fii pilot. Fabrica de parasute functioneaza non-stop.Nu-i nici un paradox.Nu poti fi niciodata sigur ca avionul tau nu se va prabusi prin vreun ocean, deci, de ce ai nevoie? Stii si tu tongue

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pai...parasutele au fost sunt si or sa mai faca mult parte din peisajul nostru mistic.Nu are nici o importanta daca avem sau nu avioane, de parasute n-o sa ducem niciodata lipsa.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Mai baiatule eu vreau, eu vreau sa fie "pilot"dar daca "ea"nu mai "pivoteaza"ce sa-i fac?

| Alex_7297 a răspuns:

Haha.Producţia de paraşute prosperă la noi.

| Alex_7297 a răspuns:

Doar ştii melodia lu Cedrea, "Româneşte", că ştiu că îţi plăcea mult... O să-ţi dai seama de ce suntem aşa buni la fabricatul paraşutelor.

| nuku a răspuns:

Romanita a luat pilotul de baza cu pusca cu tot!

| AndutzaAndu a răspuns:

Nu ştiai? Păi noi acum avem prea multe paraşute şi prea puţini piloţi. Dar atunci ar trebui să fim şi în criză de avioane... nu?

April
| April a răspuns:

E explicabil:pilotii trebuie sa aiba scoala, parasutele doar"coarde"! Si cum sistemul nostru de invatamant e la pamant...(Nu-i frumos ce spun dar ma las ispitita de intrebare; care este chiar reusita!)

| Roby67 a răspuns:

Eu am auzit ca in Moldova la piloti se spune chiloti, care se pot folosi si la chilotarea avioanelor si ca parasuta, daca este destul de mare laughing

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Normal. Sunt prea multe parasute si pilotii nu mai fac fata. Vor o marire, vor bani ca parasutele cresc taxawinking. Suntem in criza deci problema ramane nerezolvata.

| eduardd a răspuns:

Pai n-ar trebui fiindca parasute trebuie sa fie pentru. toti pasagerii happy