| AirănMeidăn a întrebat:

Cat e ora?

Multumesc anticipat!

22 răspunsuri:
| Karinakari99 a răspuns:

Este ora 28:99.

| GroparuVesel a răspuns:

60 de lei.

| PedoBarbie a răspuns:

5:36 PM

| dragosbogdan001 a răspuns:

Este 20:50. Dar nu vezi ca nimeni nu iti poate raspunde la timp? Dureaza pana este publicata, cred ca ai trimis intrebarea acum 30 de min iar raspunsul meu nu iti mai e folositor. Dar ai functia de ceas pe calculator, intr-un colt. Uita-te acolo!

| Bøøgey a răspuns (pentru dragosbogdan001):

Nu cred ca tocmai ai dat raspunsul asta... Mai is ma ca tine de acolo de unde vii? Uita-te si tu la ce categorie e pusa intrebarea.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Cat a fost si ieri la ora asta laughing

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Din cate intrebari ai postat, una singura nu am gasit care sa aiba vreun sens. Intrebarile tale sunt irelevante. Tu si inca cativa la fel ca tine au distrus o parte a acestui forum. Asa e romanul cand gaseste ceva nou: posteaza toate tampeniile care ii vin in minte, fiindca el merge pe ideea ca"prostia se plateste", doar ca a fost informat gresit in privinta remunerarii/a onorariului. Imi cer scuze ca folosesc cuvinte"mari"(prea mari pentru tine). Consulta DEX-ul, ca sa te lamureasca.

| мιнαɛℓα36 a răspuns (pentru anonim_4396):

Esti la tivia/amuzante. Vrei intrebari serioase la aceasta categorie?
Vorbesti mult si prost, observ!

| Ayako a răspuns (pentru anonim_4396):

Ştiu că nu are nici un sens ce spun eu cu ce ai scris acolo, dar ai o pisică adorabilă.

| anonim_4396 a răspuns (pentru Ayako):

Multumesc pentru apreciere. Aceasta pisica face parte din rasa"Ragdoll". Daca doresti sa te documentezi mai"adanc"in aceasta privinta, atunci te invit sa accesezi urmatorul link: http://www.ragdoll.ro/

| anonim_4396 a răspuns (pentru мιнαɛℓα36):