| laura123456 a întrebat:

Cum sunt profesori vostri?
Descrietii.

10 răspunsuri:
| suităr a răspuns:

A A A A STAI
Română: glume handicapate
Mate: Hercule
Istorie: salteaua Dormeo
Civică: salteaua Dormeo
Muzică: salteaua Dormeo + pernă
Geografie: voce in sictir
Engleză: prăjiturică cu lămâie
Franceză: aberații
Latină: fac cu ăla de română
Biologie: ochi de broască
Desen: ''deosebit de deosebită''
Fizică&Chimie: aia e unicată, are vreo 62 de ani și îi singura profă care impune respect
Sport: ocean
Tehnologică: fac cu un unchi de-al meu ya
TIC: are ochi faini ce să zic
Religie: moară hodorogită

| dragosbogdan001 a răspuns:

Desen: nimic iesit din comun. O persoana care daca nu stii o singura propozitie la teorie ai 2 in catalog. Bine ca eu desenez frumos si nu ma asculta.
Matematica: nu te iarta niciodata daca nu stii la testare.
Romana: O disperata care vorbeste intr-una de 3 ani despre examenul din cls VIII.
Geografie: "Dragos are 10! Stefan, 4! Restul 7! "
Franceza: Mai mult de 7 nu are nimeni daca nu stie franceza ca mine. E ca si cea de geografie.
Fizica: " Sunteti cu toti inalti cat usa si nu invatati niciodata! 10 elvevi raman corijenti! 5 primesc nota 2 astazi! Sa nu aud comentariii!"
Engleza: "Cine sterge tabla are 10! Cine stie teorie are 8!" sau, in unele zile, : "Scoateti o foaie de hartie pentru ca colegul vostru a facut galagie!"
Religie (diriginta): " Stefan, iar ai luat 4 la geografie?" (nu prea facem ore de religie, le transforma in dirigentie).
Chimie: "Tu ai un 3 de ora trecuta, si un 7 de ieri, inca un 10 de pe 27. XI, si un 8 pe 1. XII, dar ai un "+" in caietul meu si vei avea 9 in catalog."
Isotorie: " Daca nu iei 10 ora viitoare esti corijent!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Profa de romana, (diriginta) este o persoana de treaba, nu ne da mult de invatat, dar intrlegem ceea ce explica. Când m-a văzut când am desenat pe banca trandafiri, mi-a spus "tu si cu aia de la sportivi".
Profa de desen: Sunt preferatul ei din toata clasa, pentru ca doar cu mine are ce lucra. Este o persoana foarte talentata, de treaba, ne da note mari...
Profu' de mate. Nu ne invara nimic. Ne da sa conspectam, tema si test. Luam numai note mici.
Profa de biologie, ne stresează cu toate prostiile si face discriminare.
Profu' de logica. Are, doua facultati, dintre care una in Craiova, masterat, diplome, scoală generala si gradinita. Dintr-un cuvânt iti face un eseu. Este un lăudăros. happy
Profa de fizica, este o doamna de nota 10. Respect.
Profa de franceza idem fizica.
Profu' de religie... Ori cu el ori fără, tot aia e. Ne da 10, chiar daca nu stim nimic.
Profa de chimie m-a făcut mincinos, pentru ca nu am avut paginile de la carte, si cartea, desigur.
Profa de engleza, ne preda foarte bine, dar este foarte greu. Nu am făcut in generala engleza foarte bine, si de aceea, îmi este Putin mai greu.
Profa de geografie si profa de istorie, doua persoane de nota10.
Profu' de tic, nota 10.
Profu' de sport, ne lasa sa plecam acasă, ca avem ultima ora. Daca am omis vreunul, asta e. happy

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Http://ask.fm/Alexandramcr/answer/121689108715
Să tot ai asemenea profesori.

| SweetMinion a răspuns:

Profu' de mate : nebun ca strutu omu' asta. Si o ora daca lipsesti de la ora lui i se pune pata pe tine.
Profu' de muzica : asta ii cel mai tare, injura in clasa intr-o veselie, nu il prea intereseaza ce facem in timpul orei, numai sa fie galagie(exact, galagie).
Profa de chineza : e ticnita rau de tot femeia asta! Si daca e liniste in clasa ea Inca ne aude vorbind. Profa de engleza e la fel.
Profa de istorie : femeia asta e cea mai rea. Trebuie sa stii lectile ca pe Tatal Nostru ca daca nu direct 2.
Profu de coreeana(dirigu) : si asta injura o gramada. Mai ales cand am facut ceva rau,zici ca vine sfarsitul lumii,mie una imi place la ora, mai ales ca de mine nu se ia deoarece sunt sefa clasei.
Profu' de logica : are la pretentii in el de crapa.
Profu' de biologie/profa de geografie : idem logica.
Restul profesorilor sunt OK, atata timp cat nu depasim masura, daca o facem, atunci trebuie sa ne pregatim sufleteste pentru vizita biroului doamnei directoare(o alta femeie iestita de pe fix).

| al9264 a răspuns:

Unii sunt batrani, dar altii nu...

| puppetmaster a răspuns:

Profa de romana(diriga): o persoana de nota zece,face orice ca sa ne salveze cand intram in rahat,dar ne cam streseaza cu invatatul
profa de fizica:s-o ia dracu,m-am facut betiva ca i-am cerut voie sa beau apa
profa de chime:c-am handicapata,ne face prosti si tampiti,dar mie imi convine ca-s preferata ei,.ca cu altcineva nu prea are ce face
profa de franceza:de nota zeeeeeeeeeceeeee face glume cu noi si e d treaba
profa de engleza:suuuuuuupeeeeeerrrrr,e preferata mea!
profu de sport: ori cu el, ori fara el tot aia e, e un betiv cu diploma
profu de mate:e de treaba si ne explica bine. ne da si note mari ca sa nu ramanem corigenti
profu de bio: un nebun, face tot felul de glume si noi nu mai putem de ras la ora lui
profa de civica:e o inganfata si no suport dar da note mari
profa de muzica si desen(fac cu ea ambele) e tare si de treaba dar cam aspra
profu de geografie:la fel ca ala de bio
profa de religie: o ador, e de treaba si ne da 10 chiar daca suntem tute

| genifar45 a răspuns:

Profa rom : se uite pe pereți dar nu se uite la tine pf mate : de treaba și i plac jocurile pe pc, pfa chimie: mereu zice hello laughing pfa bio : bați câmpii cu gratie pf fizica : nu merge treaba pf muzica :zice mereu tatutu pfa latina : psihopata pf ital : tu mangi? :o și diriga e cam ciudata...la ședințe da din burta chestii care nu sunt adevărate te urmărește dacă ești suspect laughing și uneori e de treaba ( nu mă mai scoate din 7 oricât de mult as invata ) :]]


| ItzKimuraTPU a răspuns:

Pai...Diriginta e calma si iubitoare.Profesoarele seamana cu Mica Sirena, dar si cu Cruela.Profu de mate e destept iar Profu de ed.fizica cam prea amuzant(da pe afara)

Întrebări recente