| laura123456 a întrebat:

Cum sunt profesori vostri?
Descrietii.

10 răspunsuri:
| suităr a răspuns:

A A A A STAI
Română: glume handicapate
Mate: Hercule
Istorie: salteaua Dormeo
Civică: salteaua Dormeo
Muzică: salteaua Dormeo + pernă
Geografie: voce in sictir
Engleză: prăjiturică cu lămâie
Franceză: aberații
Latină: fac cu ăla de română
Biologie: ochi de broască
Desen: ''deosebit de deosebită''
Fizică&Chimie: aia e unicată, are vreo 62 de ani și îi singura profă care impune respect
Sport: ocean
Tehnologică: fac cu un unchi de-al meu ya
TIC: are ochi faini ce să zic
Religie: moară hodorogită

| dragosbogdan001 a răspuns:

Desen: nimic iesit din comun. O persoana care daca nu stii o singura propozitie la teorie ai 2 in catalog. Bine ca eu desenez frumos si nu ma asculta.
Matematica: nu te iarta niciodata daca nu stii la testare.
Romana: O disperata care vorbeste intr-una de 3 ani despre examenul din cls VIII.
Geografie: "Dragos are 10! Stefan, 4! Restul 7! "
Franceza: Mai mult de 7 nu are nimeni daca nu stie franceza ca mine. E ca si cea de geografie.
Fizica: " Sunteti cu toti inalti cat usa si nu invatati niciodata! 10 elvevi raman corijenti! 5 primesc nota 2 astazi! Sa nu aud comentariii!"
Engleza: "Cine sterge tabla are 10! Cine stie teorie are 8!" sau, in unele zile, : "Scoateti o foaie de hartie pentru ca colegul vostru a facut galagie!"
Religie (diriginta): " Stefan, iar ai luat 4 la geografie?" (nu prea facem ore de religie, le transforma in dirigentie).
Chimie: "Tu ai un 3 de ora trecuta, si un 7 de ieri, inca un 10 de pe 27. XI, si un 8 pe 1. XII, dar ai un "+" in caietul meu si vei avea 9 in catalog."
Isotorie: " Daca nu iei 10 ora viitoare esti corijent!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Profa de romana, (diriginta) este o persoana de treaba, nu ne da mult de invatat, dar intrlegem ceea ce explica. Când m-a văzut când am desenat pe banca trandafiri, mi-a spus "tu si cu aia de la sportivi".